Az ominózus gondolat Jerry Bruckheimertől származik, akit újabban sűrűn emlegetnek a játékiparban, ugyanis nem csak a Prince of Persia filmen, de két új játékon is dolgozik.
Az ominózus gondolat Jerry Bruckheimertől származik, akit újabban sűrűn emlegetnek a játékiparban, ugyanis nem csak a Prince of Persia filmen, de két új játékon is dolgozik.
A Karib-tenger kalózai és a Helyszínelők című film producere jegyzi az új Prince of Persia-filmet is, ráadásul annyira beindították a fantáziáját a játékok, hogy kapásból kettő fejlesztésének is nekiáll hamarosan. A nagy érdeklődésre való tekintettel kérdezte őt meg a HeyUGuys, hogy mitől jött ez a hirtelen fellángolás a játékok iránt.
Bruckheimer a játékok hihetetlen fejlődésével magyarázta a dolgot: elmondása szerint a játékok és a filmek közötti különbségek egy évtizeden belül eltűnhetnek, annyira realisztikusak a legújabb programok. Márpedig ha úgy vesszük, a videojátékok is a történetmesélés egy alternatíváját nyújtják, mint a filmek, ő pedig imád történetet mesélni, így részéről semmi akadálya a játékfejlesztésnek. Nem Bruckheimer az első filmes, aki hasonlóan gondolkozik, nemrég James Cameron is azt nyilatkozta, hogy néhány ötletéből szívesen csinálna játékot, Steven Spielbergről és Peter Jacksonról pedig régóta tudjuk, hogy élnek-halnak a játékfejlesztés gondolatáért.
Bruckheimer azt is elárulta az interjúban egyébként, hogy bár az új Prince of Persia-film készítésekor nagyon fontosnak tartották azt, hogy a játékosoknak is tetsszen a film, ugyanakkor ők a nagyobb közönségre is alapoztak, mert véleménye szerint a mozi sikere nem függhet csak a játékosoktól. "Bízol benne, hogy eljönnek, de sosem számíthatsz rájuk. A srácok, akik játsszák a játékok, nem biztos, hogy ott lesznek, mikor a film kijön" - mondta arra utalva, hogy nem biztos, hogy a játékosok megtöltenék a mozik termeit.
Bruckheimer a játékok hihetetlen fejlődésével magyarázta a dolgot: elmondása szerint a játékok és a filmek közötti különbségek egy évtizeden belül eltűnhetnek, annyira realisztikusak a legújabb programok. Márpedig ha úgy vesszük, a videojátékok is a történetmesélés egy alternatíváját nyújtják, mint a filmek, ő pedig imád történetet mesélni, így részéről semmi akadálya a játékfejlesztésnek. Nem Bruckheimer az első filmes, aki hasonlóan gondolkozik, nemrég James Cameron is azt nyilatkozta, hogy néhány ötletéből szívesen csinálna játékot, Steven Spielbergről és Peter Jacksonról pedig régóta tudjuk, hogy élnek-halnak a játékfejlesztés gondolatáért.
Bruckheimer azt is elárulta az interjúban egyébként, hogy bár az új Prince of Persia-film készítésekor nagyon fontosnak tartották azt, hogy a játékosoknak is tetsszen a film, ugyanakkor ők a nagyobb közönségre is alapoztak, mert véleménye szerint a mozi sikere nem függhet csak a játékosoktól. "Bízol benne, hogy eljönnek, de sosem számíthatsz rájuk. A srácok, akik játsszák a játékok, nem biztos, hogy ott lesznek, mikor a film kijön" - mondta arra utalva, hogy nem biztos, hogy a játékosok megtöltenék a mozik termeit.
Magyarra fordítva: kellően lebutították a tipikus amerikai szar remake-ek szintjére ezt is, csak a pénz miatt...
- Még hogy hajó ami megy a víz alatt? Na ne röhögtess >:D
Mellesleg már két éve(!) a DMC4-nek is volt olyan grafikája, hogy csak az államat kerestem, nem beszélve a God of War 3-ról, amiről azt hallotam, hogy egyszerűen elolvadsz a grafikától :D A Heavy Rainnek nagyon jó a mimikája, és az Uncharted sincs messze az élethűségtől, úgyhogy max 5 év, de legyen 3-4.
Már most is vannak olyan játékok amibe teljesen beletudom élni magam, de ha már film minőségben (természetesen 3D-ben) játszatnék, valószínű, hogy fél napokat ott töltenék a PC vagy a PS előtt. Hozzáteszem, hogy PS3-ra már megjelent a 3D-s frissítés és 3D-s TV-t is kapni, tehát ez már nem probléma, már csak a grafikát kell fejlesztgetni :))
A gta 4-et akkoriban tobb, mint 100 millából készítették...
Kiváncsi vagyok, hogy a GTA 5-re mennyit szánnak??
mármint a játék.
Spielberg, Cameron gamma?! Állat lenne!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.