Mert valójában a World of Warcraft nem az androidos telefonon fut, hanem egy távoli (a leírás szerint 80 kilométerre lévő) számítógépen, a HTC csupán az internetre csatlakozva "szívja át" a játékot. A GameString Gaming 3.0-nak nevezi az új cloud-gaming fejlesztését, ami kicsit ugyan túlzásnak tűnhet, az eredmény viszont mindenképpen meggyőző, és az átalakított kezelőfelület is kényelmesnek tűnik - már ha azt vesszük, hogy mi mindent engednek meg a Desire méretei. A játék ugyan még nem fut zökkenőmentesen, de a lagot írjuk egyelőre az alfa-verzió számlájára.
A videó Speper küldte be, köszönjük!
szerinted, ha ilyen egyszerű lenne, akkor nem adták volna már réges rég ki? dehogynem. csak jelen állapotokban ez nem éri meg, míg egy ilyen technológia kifejlesztése jóval jobban megéri. az élmény meg mondhatni teljesen jó (ipad onlive sem megy még, csak spectator módban)
ellenben nem mondom, hogy nem lehetne portolni a wow-ot is mobilra, csak jóval nagyobb meló, mint egy ilyen megoldás. az u3 engine sem 1 év alatt készült mobilra.
nem kell bemutatnod az epic citadel-t, megvan. az meg csak tech demó, abból játék nem lesz, az első u3 játék ez lesz:
http://www.youtube.com/watch?v=q4MTaQ8KkUM&feature=player_embedded#!
a cloud gaming megoldással crysis is fut iphone-on, mindenféle portolás nélkül.
http://www.youtube.com/watch?v=IoRRiMDq5r0
a blizz hiába is adná ki a forráskódot. attól a telefonokon még nem lesz elérhető a directx, ami kell hozzá. akkor a directx-et is át kéne írni ios-re (az ms nyilván segítené is a fejlesztést :)), vagy opengl alá átírni, ami nem kis meló.
http://www.youtube.com/watch?v=YKPclHd-7d0
az unreal 3 engine sem a teljes u3 engine, hanem egy portolt, butított változat (ami érkezik androidra is, de ettől az u3 engine-re írt játékok még nem fognak menni).
már próbálkoztam játékkal, vnc/rdp/logmein-en keresztül, hát az nem volt gyors (ezek nem ezt a célt szolgálják), arra jó volt, hogy a játékba belépjek, alap dolgokat el tudjam végezni, de pl harc felejtős volt. többek között az irányítás miatt. itt ezt marha jól megoldották, tulajdonképp a játék streamjét kapod, majd a szoftver a képernyőre rajzolt vezérlő elemeken keresztül küldi a futtató gép fel, hogy milyen vezérlést adtál ki (mozgás, skillek stb). az előbb leírt megoldással (amit próbáltam) épp az volt a baj, hogy be kellett, hogy dobjon egy virtuális billentyűzetet, mert az adott távoli asztal megoldás a pc-s vezérlést várta.
ez egy layout, egy híd az érintőképernyős vezérlés és a pc vezérlése között.
zseniális!
bár arra kíváncsi lennék, hogy milyen sávszél kell hozzá, mert azt kizártnak tartom, hogy 3g hálózaton ez így megy :) még wifi-n is nehéz elhinni, de optimista vagyok :)
#5: így van, ez is olyasmi, mint az onlive megoldása, azzal kiegészítve, hogy a vezérlőelemeket is igen jól megoldották (pl a beúszó skill bar, on screen vezérlő)
kíváncsian várom, mert régóta érdekel a megoldás (egy használható!)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.