A kérdéseket a rajongók tehették fel, a válaszokkal pedig természetesen az ukrán fejlesztők szolgáltak, köztük egyúttal néhány felettébb jó hírrel: a PC mellett immár konzolokra is készülő S.T.A.L.K.E.R. 2 új motort kap, az elsődleges platform viszont még mindig a számítógép, ahol a DirectX 11 is támogatott lesz.
A GSC ünnepélyesen megígérte, hogy a multiplatform fejlesztés nem érinti majd hátrányosan a PC-s verziót, és az továbbra is kiemelt szerepet kap a munkálatok során. A játék ezen változata szebb lesz (már ami a spéci effekteket illeti), ez lesz a fő különbség, a térkép- és az inventory-rendszer pedig nem változik, noha a konzolátiratoknál ez szokott lenni a legégetőbb terep a fejlesztők számára.
Az új részben még több "túlélős" elem kap helyet, az előző részek jellemzően ijesztő területeiből, mint a földalatti bunkerekből is jóval több lesz. Kapunk új mutánsokat és fegyvereket is persze, visszatérnek a radioaktív tárgyak, míg a frakciórendszer kimarad.
A GSC-től azt is megkérdezték, hogy ezúttal egyetlen nagy összefüggő játékteret, vagy kisebb, töltőképernyőkkel átvezetett területeket kapunk-e, azonban a készítők erre még nem voltak hajlandók válaszolni. A S.T.A.L.K.E.R. 2 megjelenése valamikor 2012-ben várható.
JAJ! Még több szaros túlélős rész ? Ne már! A kiegeket is pont azért nem játszottam, mert iszonyat mód rühelltem amikor jön az az idióta "vihar" én meg rohangáljak fedezékbe! Hát mennyetek *nyátokba!
Ez első minden tekintetben baromi jó volt (a kiegeket utáltam.) szóval ne csesszék el, na !
Úgy tűnik inkább az lesz hogy nem tudunk csatlakozni. De ki tudja...
CS egy standalone kiegészítő volt, a SHoC előzménye.
CoP egy standalone kiegészítő, a SHoC folytatása
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.