Bár a szerkesztőfelület futtatásához mindenképp szükség van a számítógépre, ugyanis csak itt hozhatóak létre a felhasználók által generált pályák és modok - adta tudtunkra Chet Faliszek a Valve színeiben -, de mindössze ez akadályozza meg a konzolos társainkat abban, hogy ők is játszanak az egyedi tartalommal, mivel a beépített Steam kliens segítségével szabadon letölthetik őket.
Bár Xbox 360-on, a Live-rendszer esetében még kétséges, hogyan jutnak hozzá a játékosok (talán ingyenes csomagok formájában?), PS3-on nincs semmi akadálya annak, hogy csatlakozzanak a Steam hálózathoz játék közben és leszippantsák a temérdek, tehetséges játékos által létrehozott online tartalmat, melyekben vélhetőleg fűrödni fogunk a Portal 2 megjelenése után.
A Valve letette a kisesküt, hogy semmilyen extra jóságról nem maradnak le a konzolos verziót birtoklók. A héten a fejlesztők nyilatkoztak a PS3 feltörését övező botrányról, a csalók áradatáról, ám ők meglehetősen optimistán vélekednek mindenről, szerintük "nem lesz semmilyen hatása a játékukra", a Sony tuti megoldja a helyzetet. Úgy legyen.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.