A Netherrealm művészeti vezetője, Steve Beran, beszélt arról, hogyan alakulnak ki a játékban látható kivégzések, s persze ahogy azt elvárnánk, kreatív csapatmunkáról van szó. Először is kell egy alapötlet Ed Boon mestertől vagy a többi designertől, s ha az megvan, addig kalapálják a dolgot, amíg bele nem fér a játékba.
"Gyakorlatilag több órára bezárkóznak egy szobába, és lefektetik az ötleteiket. Ahogy összeülnek, és megvan az első bátor jelentkező, aki megosztja az újabb undorító és beteg ötletét arra nézve, hogy az egyik játékos hogyan végezhesse ki a másikat, máris elindul a munka."
Beran szerint a csapat számos helyről szerez inspirációt: régi horrorfilmekből, brutális gyilkossági hírekből, és a saját rémálmaikból is - amiből, gondolom, tetemes mennyiségű lehet, ha az ember nap mint nap egy Mortal Kombat játékon dolgozik.
Ha megvan az alapötlet, akkor a srácok kikérik egymás véleményét róla, s néha még el is mutogatják az egész mozdulatsort csak azért, hogy meggyőzzék egymást arról, mennyire frankón mutatna a dolog a játékban. Ha pedig tényleg látnak benne fantáziát, akkor először egy storyboardot rajzolnak a kivégzésről, majd jöhet a motion capture.
Azt hiszem, a "kreatív munka" kifejezés egy kicsit más szintjéről beszélünk, amikor arról van szó, hogy a készítők miképpen állnak elő a Mortal Kombatban látható abszolút brutális és abszolút beteg kivégzésekkel. Valószínűleg Ed Boon és brigádja nem teljesen épelméjű társaság.
plusz egy vértelen, gyermeteg, hihetetlenül gagyi szemétnek találtam. a MK történelmének leg-legalja. a mk3 után csak esett a szinvonal.
egyébként én is nagyon birom a MK-t, és őszintén remélem hogy ez a játék végre jól fog sikerülni. mondjuk szerintem - a videókat látva, a karakterek még igy is túl sok felesleges mozgást végeznek. ez zavaró számomra, de bizom benne hogy legalább gyorsan fognak mozdulni, igy legalább a ritmusuk érezhető lesz.
remélhetőleg nagyon jó kis partyjáték lesz ebből :)
Itt is valami ilyesmi történhetett. :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.