A Sucker Punch korábban megígérte, hogy érdekes bejelentéssel készülnek az idei Game Developers Conference-re, s lám: küldetésszerkesztő kerül az inFamous 2-be. A játékosok saját feladatokat készíthetnek, majd megoszthatják azokat online - ezeket ugyanúgy a játékon belül tudjuk "felvenni", csak éppen a felhasználói küldetéseket élénkzölden jelzik nekünk, illetve itt a készítő neve is feltűnik majd. (Természetesen ezek a jelzések szűrhetők lesznek.)
Nyilván nincs LittleBigPlanet-szintű szerkesztési szabadság, de a most érkezett trailer és a GDC-n látott bemutató alapján nem érheti panasz ezt a funkciót sem. A játszóterünk az inFamous 2 világa lesz, itt álmodhatjuk meg az új küldetéseket: készíthetünk kimenekítős, bázisvédős és túlélős feladatokat, de akár versenyzős, céllövöldés és platform küldetéseket is.
A lehetőségek tárháza "végtelen", és a szerkesztői alkalmazás kezelőfelülete sem tűnik bonyolultnak: oda rakjuk le az ellenfeleket és a különböző tárgyakat, ahova jól esik, és egyszerűbb szkripteket is össze lehet majd rakni, hogy a például a versenyeknél minden átugort karika után nőjön egy picit a rendelkezésünkre álló idő.
Az inFamous 2 június 7-én jelenik meg, kizárólag PlayStation 3-ra.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.