A Homefront nem kapott egyértelműen jó értékeléseket, és ennek egy fontos oka van: a játék nem egyértelműen jó. Jelenleg a Metascore a 7.0 pont körül áll, míg a Gamekapocs tesztjében ehhez nagyon közel álló, 6.9 ponttal jutalmaztuk az FPS-t. Ennek ellenére az eladások pörögnek: a játék az élen nyitott Angliában, és az első héten világszerte összesen 1 millió darabot adtak el belőle.
A kiadó THQ persze elégedett: "Nagyon elégedettek vagyunk a Homefront világszintű szereplésével, és továbbra is azon leszünk, hogy eleget tegyünk minden megrendelésnek" -nyilatkozta a cég ügyvezető igazgatója, Brian Farrell.
A Homefrontból eddig egyébként összesen 2,4 millió darabot szállítottak ki az üzletekbe, és úgy tűnik, hogy a játék iránti kereslet egyáltalán nem lankad, még a viszonylag vegyes értékeléseket adó cikkek ellenére sem. Ehhez persze köze lehet annak is, hogy a THQ történetének legnagyobb reklámkampányát zavarta le a Homefront promotálására.
Még szerencse, hogy a nagy játékfejlesztő pápák szerint a 8 pont alatti játékok ma már egyáltalán nem tudnak érvényesülni. Ennek ellenére az eléggé vegyes értékeléseket szerzett Homefront már át is lépte az 1 millió eladott példányszámot, a kiadó pedig eddig összesen 2,4 millió példányt szállított ki.
aszittem jó esetbe elér ezret max de akkor tévedtem .
Bár én nem javasolnám a megvételét de ti tudjátok .
Viszont a cod és moh sorozatról Én vitatkoznék..
Semmi nem adja vissza élethűbben a harcmező élményét? Nem hiszem, hogy a valóságban, egymagad halomra lősz egy hadsereget akármilyen harcban példának okáért, ilyen szempontból egy Brothers in Arms sokkal valóságosabb...
Feelingjük volt még anno és intenzívnek intenzívek, de Nekem személy szerint már elegem van amúgyis a sok militarista shooterből...
Felháborítónak tartom, hogy egy ilyen minőségű játék (elnézést azoktól akiknek tetszik), kapásból siker, míg egy Bulletstorm, ami pont azt adja, amit egy FPS már régóta nem tud, elbukik gyakorlatilag. Csak remélni merem, hogy a Bulletstorm-ot és a többi esetleges jövőbeli hasonló ötleteket nem öli meg a katasztrófális eladási mutató, mert Én ha fejlesztő lennék, kidobnám a kukába sajnos ezeket az ötleteket, mert hiába jók, mindenkinek csak a cod klónok kellenek....
Ocsmány grafika,Cod 4 szebb,na nem jönne 150 Koreai semmi kihívás nem lenn,bár így sem sok.(hardon)
Lényegre tapintottál.
Aki mást mond,az nem játszott jó FPS-el.
Lehet szidni a cod és moh-okat. Igen nincs bennük egy másodpercnyi történet sem annyira, hogy minden egyes küldetést másik ember bőrébe bújva játszunk, de egy dolgot nem lehet elvitatni tőlük: Tökéletsebben egyetlen (!!!) shooter sem adja vissza a harcmező élményét, ennyire szabadon harcolni, jó és jól használható fegyverek csak abban vannak, minden más igazából csak silány utánzat. (Félreértés elkerülése végett: nem szeretem egyiket sem, mert csak singleben játszom, de kipróbáltam és az élmény messze ott a leg intenzívebb és szórakoztatóbb, igaz a story és integritás hiánya miatt hamar le is tettem, de hát ezek eleve multira lettek kihegyezve. Még ilyen volt talán a Crysis első részében az a pálya amikor ágyúznak a koreaiak (nézd már megint ők ! :))) és úgy dob ki csata közben, ott baromira volt feeling!) Na a homefrontnál, pont az ellenkezőjét éreztem, erőltetett, nyögvenyelős, akadozó és föld buta AI és scriptelt moorhun 3d-ben :((( Köszönöm nem és tényleg sajnálom azokat akik képesek ebbe órákat beleölni (még azt a 4-5-öt is) mert ezek szerint nagyon szar életük lehet... sry!
De a másik fő ok, hogy a háborús FPS-ekért rajongók már bármit megvesznek, csak ne megint egy újabb COD epizód legyen az, hanem valami más irányítási, grafikai stb stílus, ami valami mást, és esetleg újat tud adni, nem a megszokottat...
még annyival egészíteném ki,hogy 2 single DLC-t terveznek hozzá kiadni.az elsőben Robert Jacobs bőrébe bújva kell kiűznünk a koreaiakat Kaliforniából.a másodikban egy SAS kommandóst alakítunk,akit Hawaii-n vetnek be,ezzel előkészítve az utat a folytatása számára, ami Londonban fog játszódni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.