Hat új, lélegzetelállító képet osztott meg velünk a Bethesda a közelgő nyílt világú szerepjátékából. Mivel a provincia a földrész északi részén fekszik, igen sok jég által uralt helyen, barlangokban és völgyekben fekvő tavaknál fordulunk meg. Megtudjuk azt is, hogy miként néz ki a lopakodós gyilkolás.
Bár a frissiben kiadott screenshotok egy részét láttuk már korábban is szkennelt formában, teljes pompájukban való megcsodálásukra csak most nyílt lehetőségünk. Egyébként maga a Bethesda alelnöke, Peter Hines nyilatkozta nemrégiben azt, hogy nagy hangsúlyt fektetnek a Skyrim grafikájára:
"Van egy csomó ember, aki azt mondja, a grafika nem számít. Nekik azt szoktam mondani: hazudnak!"
Milyen igaza van, nézzük csak meg az alábbi pillanatképeket - vajon tényleg ennyire várnánk a címet, ha valamilyen összetákolt engine futna alatta?
Az a legfontosabb? Lófurulyát.
Remélem szem előtt tartják majd a fontossági sorrendet.
Nekem tetszik nagyon, olvasva az új motorokról amit beleraktak (story, NJK, fizika) az oblivion valami kezdeti NES játéknak fog tűnni, pedig anno mekkorát ütött. Ez a játék tipikus példája lesz a maximumra optimalizálásnak, ezek srácok most minden kifognak hozni belőle amit jelen generáción csak lehet.
Amúgy már nagyon várom, remélem lesz gyűjtői változat :)
egyszerűen az osszes fejlesztő képtelen konzolra normális kezelőfelületet fejleszteni...
*teksztúrái
:DDDD
Értem, hogy irdatlan nagy a terep, és sok erőforrás kell hogy az egészet megjelenítsék a gépek, de azért az orrunk előtt lévő dolgokra kicsit igazán odafigyelhetnének.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.