Ugye emlékszik mindenki a múlt havi GDC-n bemutatott Samaritan képsorokra, melyben az Unreal Engine legújabb verzióját vehettük szemügyre? Most itt van egy másik, szintén a DirectX 11-gyel elért markáns javulásnak lehetünk tanúi. A next-gen játékok valahogy így fognak kinézni.
A Kotaku magazin tette rá a kezét az Unreal Engine jövőjét bemutató új videóra, amiben még inkább szemügyre vehetjük azokat a funkciókat, amire a motor képes. Különösen a karakterek hajának, a bőrének és a ruhájának megvalósítása kapott egy újabb löketet, de a fényeffektek és a fák lombozata is megnyerőre sikeredett. Mark Rein szerint az új motor igazából, csak a nextgen konzolokon mutat majd jól a távoli jövőben. De vajon mikor?
PS4-et akaroooooook!!! xD
Megnezheted pl. itt, ha F.B.-on rajta vagy: http://www.facebook.com/pages/PC-RPG-community/111044738978377
Ezek után nagyon kíváncsi lennék az ID féle tech5 engine-re, mert a 2007-es bejelentés óta csak a "Rage"-ről szól, ami engem az annyira nem győzött meg. Szóval bajban lesznek, ha nem villantanak valamit záros időn belül... Mindenesetre nagyon szép idők jönnének a pc-s gamingra, ha a kiadók picit szabadjára mernék engedni a fejlesztőket és be mernének vállalni pár exkluzív tartalmat (akár multiplatform cucc esetén is valós 11-es patch-al megtoldva :).
Am a videó lenyűgözött, nagyon szép!
Akkor majd bebukik az nVidia? :O
nekem mindig van egy olyan érzésem valami új stuffnál, hogy jézus, ennél szebb úgyse lesz a jövőben. ezt éreztem még régen a moh allied assaultnál, nfs undergroundnál, aztán kicsit ugorva az időben a crysisnál... most meg kidobják ezt, meg a bf3-as trailereket, és hát megint csak keresni kell az államat valahol a földön
Szerintetek megfog állni a fejlődés grafikailag amikor elérik a valóság "kinézetet"?
Ráadásul hiába "dx9 szintű" a box-ban lévő xenos (Ati X1900), van benne pár olyan fejlesztés (unified shader architecture pl.) ami csak a később r600-as ATI-kban (hd2xxx) és Geforce 8xxx-nál került bevezetésre. Ettől ugyan nem lesz dx10 (igen tíz) kompatibilis, de valahol a kettő (dx9 és dx10) között van és így többet is ki lehet hozni belőle, mint egy 100% dx9 kompatibilis hardwareből. Gondolom az unreal3 eddig csak jobbára "csak kilences" volt...
Engem inkább az bosszant, hogy egyre inkább megint a konzolok fogják visszafogni a pc-t, mert van egy működőképes technológia amit csak azért nem fognak kihasználni, mert a box és a ps3- nem tudja teljes mértékben :(((
Valami hasonló zajlik most épp a Crysis 2 kapcsán, hogy az EA szarik a 11-es patchra és időpazarlásnak tekinti, míg maga a Crytek meg akarja csinálni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.