Az ESRB szerint a Burnout: Crash már sokkal inkább fog emlékeztetni egy akciójátékra, mint egy autóversenyre. A játékosok pontokat kapnak a forgalom fokozott megzavarásáért. Számos járművet vonultat fel a program, ám ezek sokkal inkább rajzfimszerű megvalósítást kapnak, kezdve az egyszerű autókkal, teherautókkal, furgonokkal és buszokkal. A kiterjedt ütközésekért és rendbontásokért többszörös pontokat kapunk, és mindig figyelemmel kísérhetjük, hogy pénzben kifejezve mekkora anyagi kárt okoztunk.
Néhány pályán kifejezetten a robbanások kapják a főszerepet, a cél az, hogy minél nagyobb detonációt idézzünk elő. Mindent brutális hanghatások kísérnek majd, a teljesítményt pedig frappáns mondatokkal nyugtázza a Burnout: Crash: "Cool, Maximum Carnage". Lesz külön játékmód a minket üldöző rendőrautók összezúzására, más pályákon pedig túlméretezett repülőgépek, szörnyetegek és UFO-k közbenjárása tarkítja a játékmenetet, akik megpróbálják eltávolítani a játékost az úttestről.
Ahogy az látható, ez már nem az a Burnout, mint régen, sokkal inkább elment a fikció és az arcade örjöngés irányába. Lehet, hogy pont ez kell a sorozat megújulásához?
És lehet,hogy most elfogult vagyok de számomra van benne valami plussz ami a NFS-ek ben nics
Jónak tűnik eddig a game, bár az ufós rész érdekes lesz, de a Burnoutot azért (is) szeretjük mert nem véresen komoly, és simán lehet vele zülleni, törni, zúzni :D
ott az ütközést 3-4szer ismételték különböző kamerákból és nem menet közbe lassult le a játék
WTF?
Egyelőre nem tudom hova rakjam....
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.