A Radical Entertainment szerint mindössze annyi a hasonlóság a 2012-ben megjelenő Prototype 2 és a napokban bemutatkozott inFamous 2 között, hogy mindkettő nyitott játékvilágban játszódik, egyébként teljesen különbözik a két cím. A játék vezető dizájnere, Matt Armstrong a Eurogamernek mondta el, hogy szerinte az első inFamous nagyon jó játék volt, és a második is annak tűnik, azonban mind a Sucker Punch címének, mind pedig a Prototype-nak van helye a piacon.
Bár az első Prototype-ból kétmillió példány elkelt, a fejlesztők szerint megosztotta az embereket, ezért az új részt már a rajongók és a szaksajtó tesztjeinek visszajelzései alapján fejlesztették. A Prototype 2 immár új képességekkel rendelkező főhőssel és felturbózott motorral érkezik, de lesznek egyéb újdonságok is, gondoljunk csak például a Lair nevű arénaharcokra.
Fincsi! :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.