A Game Informer kameravégre kapta a Darksiders 2 fejlesztési vezetőjét, Marvin Donaldot, aki azt részletezi, hogy miben változott maga a játék az első rész óta. A legszembetűnőbb talán a harcot ért módosítások, főleg az új fegyverek és képességek. Belenézünk a játékmenetbe is!
Marvin letette az eskült a videóinterjúban, hogy nem azért volt szükség a változásokra, mert az eddigi rendszer nem felelt meg, hanem azért, mert mégiscsak egy folytatásról beszélünk, melyben mindenki javulást vár. Már csak azért is, mert az Apokalipszis Lovasai közül magát a Halált irányítjuk, aki nem elégszik meg olyan lepkefingnyi kunsztokkal, mint elődje. Számos speciális tárggyal növelhetjük karakterünk teljesítményét, több fegyvert hordhatunk magunknál és még több vérszomjas ellenfél állja majd utunkat. Igazi unikum hack & slash van kilátásban.
Köszönjük kisdudeEe!
Az hogy valakinek más az igénye mint amilyen játékkal játszik, nem azt jelenti hogy a játék rossz.
Ja és az első részben nekem külön tettszett hogy Mark Hamill adta a hangját ahhoz az idegesítő kis szellem társunknak....
Tudom, más hasonló stílusú játékok (pl.: God of War) is tele vannak fejtörőkkel, de azokat soha sem éreztem frusztrálónak, feleslegesnek, esetleg nevetségesnek.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.