Az EA szokásosnak mondható nyári Showcase-én Ward elmondta a GiantBomb magazinnak, hogy a Burnout: Crash! eredetileg egy felhasználóalapú, Nintendo Wii-re készülő könnyed címnek indult, ahol a játékosok szinte mindent testreszabhattak, kezdve az út kialakításával. Néhány hónapig ez volt az alap elgondolás, de mint kiderült: unalmas lett volna. A Criterion filozófiája az, hogy ami nem működik, azt törölni kell.
Így esett a Burnout: Crash! esetében is, ahol szakítottak a Wii-platformmal és helyette Xbox 360-ra és PS3-ra hozzák el a címet, letölthető formában. Mindezt egy órákon át tartó megbeszélés előzte meg, ahol eldöntötték azt, hogy ami nem nagyon működik, azt kíméletlenül kidobják a végleges játékból.
Ward azt is elmondta, hogy a játék már a legfrissebb Microsoft XNA programmal készült, mely jelentősen megkönnyíti a fejlesztők dolgát, ha egyszerű arcade játékot szeretnének csinálni.
Szerintem ez nem feltétlen baj. Lehet sokan szívesebben játszanak így ezzel a játékkal, mintha az lenne a címe, hogy "Another random car game".
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.