ArmA 3 - mozgásban az aktuális verzió

  • Írta: zoenn
  • 2011. szeptember 13.
  • Videó
Link másolása
Régen nem hallottunk már az ArmA 3 felől, szerencsére a cseh Bohemia csapata folytatja a tízéves munkát és nem áll le a legvalósághűbb katonai szimulátorral. Még durvább látvány, még autentikusabb háborús élmény, búvárkodás, repülés és egyéb wellnessprogramok várnak ránk jövőre.

Az ArmA 3-mal játszva kiválaszthatjuk, hogy a nyitott végű vagy a sztorivezérelt kampányban szeretnénk-e részt venni. Ezúttal a NATO és Irán katonái csapnak össze szinte mindenhol, ahol lehetséges. A mókába beleszólhatnak még a helyi banditák, a csempészek és az ellenállás is, de a nagy horderejű harcászati csodákat az első két fél veti majd be. Nem is akárhogyan, a valósághű szimulációjával, a PhysX rendszerrel, valamint bakánkat teljesen testreszabhatjuk. Nagy falat lesz a mezőnyben, az egyik véglet, de pont ezért van rá nagy szükség.

A nyár végi GamesComon is képviselte magát a játék, a csehek most vették a fáradságot, hogy megosszák velünk a prezentációt, nyolc részletben. Az első hármat alább nézhetitek, míg a többiért látogassatok el az ArmA 3 hivatalos csatornájára.

Megnyugodhatunk, a fejlesztés jó ütemben halad, látványos a cucc, csak pár hang maradt a régiben. A játék 2012 nyarán jelenik meg, kizárólag PC-re.

15.
15.
dareal
várós.
physx érthető, mivel fontos szerepe van az elemek rombolásának. 2-ben is kedvenc mókám volt a kezdők házzal együtt történő felpukkantása, vagy ha a gyerek berohant egy házba, akkor a ház körül körbe-körbe repkedni helivel, miközben a társam szépen bontotta a gyerek körül a falat. jó móka.
11.
11.
LtK
#9: Végülis, a 2nél szarabbul optimalizálni már elég nehéz lenne.
10.
10.
Jery
#9: Az oke, h moddal meg lehet oldani azt a reszet de ugy lenne korekt ha ok a jatekkal egyut adnak ki. Majd lehetne azt, h aki nem akar hasznalni fedezek rendszer az ki kapcsolja es kesz, szerinttem igy joval konyebb lenne.
9.
9.
vytros
#4: Moddal meglehet oldani. Nézz körül a neten, mert az ArmA 2 játékélményen sokat tud javítani egy bizonyos animáció mod :)

#8 : Azt mondják jobban optimalizálják mint a 2-t, de én még mint nagy rajongó is kételkedem... :D
8.
8.
LtK
Vajon milyen gépigénye lesz ennek? A 2 is eszméletlen szarul volt optimalizálva =D
7.
7.
odin2011
amúgy télleg nagyon mutatós,na meg olyan nagyon valósághű is akar lenni :)
6.
6.
odin2011
Á az ilyen mérnem jön konzolra?:(
5.
5.
shifteeh
Azt a nyomorult görgős interakció menüt igazán lecserélhetnék valami popup-szerű megoldásra, valami olyasmire, mint ami a battlefield 2-ben volt anno. Gombot nyomva tartod, egeret elhúzod a megfelelő irányba, gombot elengeded és puff! A mostanival, mire kigörgetem, mit akarok, feszt lekaszálják a csapatom, és ilyenkor jön a rage-quit. Ezt leszámítva továbbra is O_O :)
4.
4.
Jery
Ebben a reszben eltudnam viselni a fedezek rendszert is ugy mint a deus ex human revolution-ba is elvegre ez egy taktikai jatek lesz !
2.
2.
xICEMANx
OMG... ez veszettül jól néz ki, tudva azt hogy még nincs kész meg még finomitani kell rajta de igy néz ki, hát én csak néztem. Nem semmi komolyan, tök élethűen néz ki és érdekes lesz biztos :D
1.
1.
kebi90
Remélem ebben egy M1A1 Abrams tankot nem fog meg egy kis csemete, és nem borul fel benne. :) A 2. részében előfordult velem :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...