Az ArmA 3-mal játszva kiválaszthatjuk, hogy a nyitott végű vagy a sztorivezérelt kampányban szeretnénk-e részt venni. Ezúttal a NATO és Irán katonái csapnak össze szinte mindenhol, ahol lehetséges. A mókába beleszólhatnak még a helyi banditák, a csempészek és az ellenállás is, de a nagy horderejű harcászati csodákat az első két fél veti majd be. Nem is akárhogyan, a valósághű szimulációjával, a PhysX rendszerrel, valamint bakánkat teljesen testreszabhatjuk. Nagy falat lesz a mezőnyben, az egyik véglet, de pont ezért van rá nagy szükség.
A nyár végi GamesComon is képviselte magát a játék, a csehek most vették a fáradságot, hogy megosszák velünk a prezentációt, nyolc részletben. Az első hármat alább nézhetitek, míg a többiért látogassatok el az ArmA 3 hivatalos csatornájára.
Megnyugodhatunk, a fejlesztés jó ütemben halad, látványos a cucc, csak pár hang maradt a régiben. A játék 2012 nyarán jelenik meg, kizárólag PC-re.
physx érthető, mivel fontos szerepe van az elemek rombolásának. 2-ben is kedvenc mókám volt a kezdők házzal együtt történő felpukkantása, vagy ha a gyerek berohant egy házba, akkor a ház körül körbe-körbe repkedni helivel, miközben a társam szépen bontotta a gyerek körül a falat. jó móka.
#8 : Azt mondják jobban optimalizálják mint a 2-t, de én még mint nagy rajongó is kételkedem... :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.