"Ez határozottan egy lehetőség a jövőre nézve" - kezdte mondandóját Hines. "Mindig keressük az újabb lehetőségeket, bármilyen platformon, melyek támogatják a mi játékainkat, de a dolog nyitja az, hogy az adott konzol úgy szolgálja ki a játékunkat, ahogyan azt korábban elterveztük" - mondta a Bethesda PR főnöke a hivatalos Nintendo magazinnak.
Nagy valószínűséggel a fenti utalás nem tekinthető hivatalos bejelentésnek, miszerint a Skyrim Wii U-ra is el fog készülni, Hines azt is megjegyezte, hogy hatalmas munkával jár a multiplatform fejlesztés.
"Több változást kéne végeznünk a játékban, ami kevésbé lenne megnyerő, mert így a cím fejlesztése hatalmas munkával járna. Egyelőre a Skyrim PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra érkezik." A Bethesda vezér kiemelte, hogy az új platform új honosítási munkálatokat von maga után. Minden régióban más nyelven jelenik meg a játék, a Wii U esetében a japán nyelvet is figyelembe kell venni. Szóval a jövőben nem csak a Wii U-t támogatnák, hanem az angol, francia, spanyol, olasz és német nyelveket. És ugye az ott elterjedt platformokat.
Egy rajongói oldal emellett leközölte a Skyrim perk-fáját, illetve a speciális faji képességek hatalmas listáját. Nem tiszta még, hogy a vajon a végleges játékban is ezek lesznek-e, de egy kisebb összeget azért rá mernénk tenni.
A perkfa az hasonlít Oblivionéra, valahogy énis hasonlónak képzeltem.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.