Úgyhogy kezdjük is mindjárt ezzel: Jay Wilson, a Diablo III lead designere még mindig nem tudja megmondani, hogy lesz-e konzolos verziója a játéknak. Egyelőre felvettek néhány, konzolokban jártas fejlesztőt, akik próbálják átültetni a cuccot a játékgépekre. A legnagyobb probléma az irányítás: Wilson szerint maga a mozgás még jobb is kontrollerrel, mint egérrel, de rengeteg probléma felmerül például a célzással, a lootolással, az ellenfelek mennyiségével és eloszlásával, illetve az AI-val. Néhány résznél komoly módosításokat kellene végezni a játékon, amire a csapat nem minden esetben lenne hajlandó. Úgyhogy a hivatalos álláspont szerint majd akkor jelentik be, hogy tényleg lesz konzolos verzió, ha tényleg meg tudták oldani a problémákat.
Wilson beszélt a pályák randomizálásáról is: ez persze megvolt az első két részben is, de most sokkal jobb lesz. A szintek sokkal részletesebbek és a véletlengenerátor is jobban működik. Mivel a Diablo III-ban több történethez kapcsolódó rész lesz mint korábban, így egyes pályarészek nem véletlenszerűek, hanem előre megtervezettek, de még itt is be tudnak szórni néhány random dolgot.
Nagyon izgalmasnak tűnnek a Sanctuary világához hozzáadott új területek is, melyek közül most a fejlesztők a Kelet Gyöngyét, Caldeumot emelték ki. Ebben az elsőre ragyogónak tűnő kereskedővárosban egy gyerek király uralkodik, s három különböző csoport harcol az uralom megszerzéséért. Kalandjaink során persze felderítjük majd a város lepukkantabb részeit, illetve a környező sivatagokat is.
Jay Wilson beszélt a nehézségi szintekről is: az Act I mindenképp könnyű lesz, ugyanis gyakorlatilag ez a tutorial. Onnantól kezdve azonban már normal fokozaton is okoznak majd meglepetést a szörnyek, s ahogy megyünk feljebb a nehézségi szinteken, egyre durvább és több képességgel rendelkező champion-monszták állják majd utunkat. Márpedig az előrehaladásért mindenképp végig kell nyomnunk a többi nehézségi szintet is, hiszen normalban az összes megszererezhető cucc 30 százaléka érhető csak el.
amugy én vagyok hülye vagy innen tényleg hiányoznak kommentek?
én mindig azt mondom h adják ki úgy h csak bill és egér.. akár még azt is el tom képzelni h csak azzal mennyen... ez olyan mintha csak vmi move-val menne.. de igazából tök mind1 mivel Pc-re jön előbb ezért arra veszem majd meg.. utána meg már értelmetlen psre is..
http://www.gamekapocs.hu/tag/hedzsooo/blog/1590/ujabb_blogom_ujabb_fincsi_tes_v_azaz_the_elder_scrolls_v_skyrim_infoval
Egyébként a diabló 2 valójában TÖKÉLETESEN jól irányítható lett volna kontrollerrel. Mi is kell hozzá valójában? Jobb és bal klikk, célzás, inventori pakolászás. Talán még kevesebb gombal meg lehe oldani mint a konzolos játékok 90% át.
Lehet sokan anyira átszellemültekmár, hogy a diabló a csúcs, de ez akkor is "csak" egy hack and slash.....nemkell szuperkomplex gameplayt vagy irányítást várni.
A képességeket már az Oblivionban is megoldották, D-pad-ra rakták rá őket, egészen pontosan 8 slotot.
Amúgy nem nagyon lehet megoldani butitás nélkül, de ha nagyon ki akarják adni konzolokra akkor csinálják de úgy hogy ne a PC-s verzió lássa kárát. Mondjuk kijön PC-re és utána elkezdik átalakitani konzolra vagy valami ilyesmi. Amúgy csak az aktiv képességek 5 gomb lenne, plusz még az ütések.
Hasonló eset még a Torchlight, amit szintén próbáltam PC-n és Xbox-on is, ott sem érzékeltem azt, hogy bármit is butítottak volna a PC-s verzióhoz képest.
Ellenben a Diablo 3-hoz még semmilyen formában nem volt szerencsém, így fogalmam sincs, hogy mennyivel összetettebb az irányítás vagy épp a játékmenet a korábbi részekhez, illetve a konkurenciához képest. De szerintem ha nagyon akarják, butítás nélkül is képesek lennének átültetni konzolokra.
#3: látom vasárnap van, facepalm
és mi az, hogy továbbra is? mit tettél te hozzá 15 évesen eddig a világhoz?
ki vagy te valójában, te veréb??
egyáltalán van fogalmad a D1 konzolos verziójáról?
adatlapodat és korodat elnézve, legjobb esetben is csak szobatiszta voltál amikor kijött a D2.
ne osszad itt az észt, fészbúkozz inkább :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.