"Úgy gondolom, hogy a franchise egyik fontos tulajdonsága, hogy minden alkalommal valami újat kell mutatni. A globális piacon látható a trend, miszerint a játékosok a körökre osztott anyagok helyett inkább az olyanokat választják, amiket akció-RPG-ként tudnék jellemezni" - nyilatkozta egy interjúban Yoshinori Kitase, a Final Fantasy producere, utalva a Dragon Age-re és a Mass Effect-sorozatra.
"Ez egy trend, és ezt figyelmen kívül hagyni csak a saját károdra lehet" - tette hozzá, majd elmondta, hogy habár a Final Fantasy XIII közvetlen folytatása, a XIII-2 még nagyjából ugyanazt a körökre osztott rendszert használja majd, ez közel sem biztos, hogy a sorozat későbbi részeiben is így fog maradni.
"A XIII és a XIII-2 harcrendszerében megvan az a sebesség és akció, ami számunkra szükséges, de ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy nem változtatunk a következő játékainkban. Ezt majd az idő eldönti" - fejezte be.
Másodszor, inkább hozzák a régi részek szintjét, ahol nem volt gond a körökre osztott rendszer, mert maga a game is minőségi volt. Az új részeknek nem csak a harcrendszer a gyengéje, hanem sok más dolog is. Inkább játszok a jó öreg VI, VII, VIII részekkel, mint a X felettiekkel.
Nem tanulnak semmiből, az utóbbi időben az összes játékuk "hulladék", régi nagy címeket gyaláztak meg (Final Fantasy, Front Mission, Parasite eve), a rajongók már a fejüket szednék, de nem és nem akarnak végre kiadni egy régi vágású igazi jRPG-t, egy klasszikus FF-et. Már az elég lenne, ha a VII-et vagy a VIII-at feljavítanák, kibővítenék.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.