A listával természetesen nem kell egyetérteni, kizárólag statisztikai alapon készült: nemes egyszerűséggel azt néztük, melyik cikkekre kattintottatok a legtöbbször, vagyis melyeket olvastátok el a legtöbben. Nagy meglepetések nincsenek persze, de ettől függetlenül várjuk az észrevételeket, egyetértéseket és nemegyetértéseket: Nektek melyik tesztünk, előzetesünk jött be leginkább?
10. Battlefield 3 teszt
Amin mi leginkább meglepődtünk, az a Battlefield 3 szereplése volt, úgy látszik, marketing terén még van mit tanulnia az Electronic Artsnak az Activisiontől. Persze ez magát a játékot cseppet sem minősíti, a Battlefield 3 remek FPS lett, persze inkább a multiplayer módja (még szép) és a látványvilága miatt szerettük. 8.7 pontot kapott.
9. Deus Ex: Human Revolution teszt
A Deus Ex: Human Revolution volt az a "folytatás", amiért komolyan aggódtunk: Warren Spector már a projekt felé sem nézett, ráadásul legutóbb, a Deus Ex: Invisible War sem nyerte el a tetszésünket. Annnál nagyobb meglepetés volt viszont az új epizód, ami elképesztő hangulatával és szerteágazó játékmenetével azonnal belopta magát a szívünkbe. 9 pontot dobtunk rá, teljesen megérdemelte.
8. Dragon Age II teszt
A Dragon Age második epizódja ezzel szemben kicsit csalódás lett, pedig nagyon vártuk. Félreértés ne essék, a Dragon Age II nem játszhatatlan darab (a 8.2-es pontozás sem ezt sejteti), viszont több tekintetben visszalépés az elődhöz képest, és nem egészen azt kaptuk, amire számítottunk. A BioWare azóta szabadkozik természetesen: na majd a harmadik rész! - mondják a fejlesztők.
7. L.A. Noire teszt
Az idei év sem múlhat el Rockstar-cím nélkül, így van ezzel a Take-Two is, az L.A. Noire pedig hozta az elvárásokat. A játék remekül sikerült, a negyvenes évekbeli nyomozósdi félelmetesen életszerűre sikerült, a filmes hangulatról pedig a kiváló szinkron, aláfestő zene és a MotionScan arcmimikája gondoskodott. 8.9 pont jutott neki.
6. Duke Nukem Forever teszt
Az év legnagyobb csalódása volt a Duke Nukem Forever, maximum az nem gondolja ezt így, aki a sok évnyi várakozás után előre sejtette, hogy a Gearbox által befejezett legenda bukta lesz. Bár az új Duke sok tekintetben idézi a klasszikus hangulatot, technikai értelemben teljesen elavult, semmilyen körülmények között nem állja meg a helyét. 6.5 pontra értékeltük, de csak a nosztalgia miatt voltunk ilyen jófejek.
5. Dead Space 2 teszt
Idén az első nagyobb tesztünk alanya volt a Dead Space 2, az Electronic Arts hójátéka pedig azonnal belopta magát a szívünkbe. Látszólag a Tietekbe is. A Dead Space második felvonása minden szempontból fejlődött az elődhöz képest, legyen szó a grafikáról, a hangokról, a hangulatról vagy a játékmenetről. Oké, akciódúsabb lett, de azért kihagyhatatlan darab. 9 pontot kapott ez is.
4. Crysis 2 teszt
A CryTek határozottan fejlődik: az az érzésünk, minél több játékot készít, az adott produktumnak annál inkább kezd játék, és nem techdemó jellege lenni. A Crysis 2 - még ha sok tekintetben bele lehet is kötni - ilyen értelemben a srácok csúcsteljesítménye, filmszerű, hangulatos, gyönyörűszép és a nanosuit még mindig király. 8.4 pont.
3. Call of Duty: Modern Warfare 3 teszt
Jön az aduászunk, nem múlhat el toplista az új Call of Duty nélkül sem. A Modern Warfare 3 minden létező rekordot megdöntött, nem is csodáljuk: a játék még mindig nagyon jó, a kampány hihetetlenül intenzív és hangulatos, a többjátékos porció pedig kötelezően játszandó darab. Jó persze, egy motorcsere már ennek a szériának sem ártana, de a 9.2 pontot megérdemelte. Fanboyok vagyunk.
2. The Elder Scrolls V: Skyrim teszt
Gyanús nekünk ez a Skyrim - gyanús, hogy ez lesz az év legjobb játéka. Egyfelől a Bethesda szerepjátéka már minden létező babért learatott, jó eséllyel pályázik a Gamekapocs olvasóinak majdani szavazataira is, és hát egyébként is rengetegen voltatok kíváncsiak a játék tesztjére. A Skyrim pazar játék lett, a 9.5 pont is állja a helyét, ebbe valószínűleg nem sokan kötnek majd bele.
1. The Elder Scrolls V: Skyrim végigjátszás
A slusszpoén, legalábbis számunkra. A Grand Theft Auto: San Andreas óta nem írtunk végigjátszást, a Skyrim megjelenése után viszont megpróbálkoztunk ezzel. Úgy tűnik, az ötlet bejött, a cikk a legolvasottabb anyagunk lett, aminek persze prózai okai vannak, és aminek mi persze nagyon örülünk. Legyen több végigjátszás is?
Írtam még, hogy "vérre megy, a primitíven megfogalmazott igazságáért", te értelmesen leírtad, hogy mit gondolsz.
Azzal, hogy odaírtam, hogy tisztelet a kivételnek, azt szerettem volna elérni, hogy aki nem felel meg annak a leírásnak, amit írtam, az ne vegye magára.
Akkor végülis miért is vetted magadra? :) :D
Szerintem én csak kimondtam a véleményem (tudom, hogy leírtad, hogy tisztelet a kivételnek, de ez most mellékes)... Az tény, hogy a Cod-ot lehúztam, mert nekem nem tetszett (félreértés elkerülése végett nem játszottam a BF-el, mivel annyira nem jó a gépem).
Félreértés ne essék, alapvetően jó társaság van gamekapcson, csak az a pár "hozzáértő" ember nem kellene, aki pl. FPS-t hasonlít RPG-hez -.-" és vérre megy a primitíven megfogalmazott "igazságáért".
A véleménynyílvánítás egy dolog, de itt (gamekapcson) lassan az összes cikk alatt csak a harc megy ahelyett, hogy örülnének, hogy van miből válogatni. Utálod a BF-et? Örülj, hogy van CoD, és ne az egyiket szidd a másik tesztje alatt.
Na hajrá, most anyázhattok engem is, mert leírtam a véleményem... (Mint, már írtam, tisztelet a kivételnek!)
Valójában ugyanannyi gombot használsz benne. Az, hogy most lightningal ölöd meg a feléd rohanó ellenlábasodat, vagy egy m1 karabéllyal gyakorlatilag semmit sem számít. Persze, most belemagyarázhatod az apró kis részleteket amik úgy érzed többé teszik a harcrendszert, de valójában, végső soron, ugyan azt csinálod, mint CoD-ban.
Az, hogy a CoD-ban nincs menj ide-oda, öld meg x- et , y- ért. Vagy item management az azért van, mert egyszerűen nem kell és nem is illik a játékba. Nem azért mert annyira bonyolult a : Lootolsz x tárgyat és vagy eladod,eldobod, vagy használod. Mert valójában ezen kívűl semmit sem lehet a játékban a tárgyakkal csinálni. Úgyhogy ettől nem lessz éppen agyonkomplikáltabb a játék.
Az, hogy a Casual szót TE, úgy értelmezed, hogy a PEGI szerinti 7 éves kortól van, nem jelenti azt, hogy az azt is jelenti az online közösség számára. Eddig 99% ban a Casual szót a játék popularitására és az átlagos nagy tömeg részére kitalált játékokra értették, amibe egyébként nem a 7 éves kor számít. Hanem a 14+ tól 50 ig. (kivételek mindig vannak, de azzal nemlehet dobálózni)
És attól még, hogy egy 7 éves nem ül le elé játszani, még igenis a nagytömegnek szól. Pont azért mert a konzolos irányítás az egész kezelést szimplifikálta arra a szinre, hogy valójában igenis egy 7 éves is tudná kezelni. És nem véletlen, hogy van annyira populáris mint a CoD, például.
Egyébként, ha nem úgy kezdenéd, hogy menj vissza az oviba, akkor még egyet is értenék veled, hogy pl a Rage egy sokkal innovatívabb játék pl mint a CoD, mert míg legalább annyit nyújt mint a CoD, mégsincs annyira elismerve. Ebből adódik, hogy csak egy felhypolt név. De úgylátszik a Skrym is.
De egyébként meg menj vissza a kurva anyádba szarfaszú kretén gecikém és gyurmázz te a TE kurva anyáddal ! Ha már ilyen szinten beszólsz akkor a te szinteden is szóljak valamit hozzád. Csak, hogy egyen kicsit az ideg és menj vissza egésznap a faszodat verni a gép elé. További jó napot neked.
A cod ot meg hiába fikázzák a "nagyokosok" , hogy aígy 14 éveseknek való cucc úgy meg amúgy....az egy olyan játék, hogy fogod, leülsz és élvezed. Amelett ne haragudj, de a Cod amit anyira lehúzol, legalább anyi taktikázást kíván mint az istenített Skrymed, ha szabad ezt ilyen druván mondani. A másik az, hogy a Cod történetét és azt, hogy egy ilyen háború mit is jelent, magyarul az életszerűségét egy 14 éves még nem úgy érti, az pedig NAGYON sokat elvesz a játékélményból. Úgyhogy szerintem PONT nem nekik készült.
Bár nekem a WItcher 2 is nagyon tetszett :)
A lista jó a Skyrim megérdemli a helyezést, csak ne lenne ilyen könnyű :D
(Oblivionnal léptem be a TES világába, az vhogy jobban lekötött)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.