Hitman Absolution - a legfontosabb az intelligencia

  • Írta: zoenn
  • 2012. január 19.
  • Érdekesség
Link másolása
Amikor megkérdezték az IO Interactive vezető producerét, Hakan Abrakot, hogy mi a legfontosabb szempont az új Hitman fejlesztése során, akkor egyértelműen a jobb mesterséges intelligenciát emelte ki. A másik pedig az, hogy több úton is sikerre vihetjük 47-es ügynök új kalandját.

"A hosszú időt felölelő fejlesztés szorosan kapcsolódik a technológiához, létre kellett hoznunk egy hihetőbb, összetettebb mesterséges intelligenciát" - mondta Habrak a PlayStation Blognak adott interjújában.

"Kezdetben még nem voltak ilyen ambícióink a régi Glacier 1 engine esetében, ezért úgy döntöttünk, hogy elkészítjük a Glacier 2-t. Ez egy hatalmas kihívás, egy új technológia, de egy csomó előnnyel jár."

A másik markáns opciót már korábban is hangoztatta az IO Interactive. A Hitman Absolutionben továbbra is számos alternatív lehetőség áll rendelkezésünkre, az előző részekhez hasonlóan lopakodhatunk - Habrak egyértelműen kijelentette, hogy előnyben részesíti a szellemi stratégiák kidolgozását.

"A kukkolás mindig is kulcsfontosságú szempont volt a történetmesélés során. Rengeteg apró kis történet itatja át az egész játékot. Emiatt olyan jó a játék újrajátszhatósági értéke."

S bizony, ez így van. Ha figyeljük az NPC-k szövegelését, új utakat találunk - ha az ellenség a helyszínen van, a feszültség is nagyobb lesz. Ellenben ha fegyverrel rontasz rá a rosszfiúkra, teljesen más élményt kapsz, ami nem feltétlenül rosszabb, csak így el fogunk esni számos rejtett poéntól. Érdemes használni az álruhánkat, az átdolgozott új rendszer mindig tudatja a játékossal, hogy hányadán áll. Maga a lopakodás még jobban megteremti a feszültséget, mint a korábbi játékok.

A Hitman Absolution az év folyamán jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.

9.
9.
Vopesz
#4: Mi az hogy szimpla tps? :) Tps volt ez mindig is, az nem az akció mennyiségét jelöli, hanem a nézetet. De amúgy eddig sem volt ez titok, hogy marad minden a régiben ha úgy akarod játszani, csak a sok kis troll elnyomta azokat, akik ezt értelmesen akarták közölni.
8.
8.
Daca
7.
7.
The Lone Drow
Kicsit haragudtam erre a játékra, mivel emiatt nem lesz már idén új Thief-ünk, de azt hiszem megbékélek majd egy ideig ezzel is:).
5.
5.
ApexPredator
Van eg haverom az a bloodmoney-ban az összes ellenfél mozgását ismerte nnaiyra sokat jáccot vele :XD
4.
4.
Mortis
Szóval akkor nem teljesen alakítják át szimpla-TPS-sé, hanem aki akar, az maradhat a régi úton? Ez biztatóbbnak tűnik. :)
2.
2.
herrluciff
yoooooh! akár most is kidobhatnák, már nagyon facsar a kíváncsiság!
1.
1.
Czaky
Dátumot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...