"A hosszú időt felölelő fejlesztés szorosan kapcsolódik a technológiához, létre kellett hoznunk egy hihetőbb, összetettebb mesterséges intelligenciát" - mondta Habrak a PlayStation Blognak adott interjújában.
"Kezdetben még nem voltak ilyen ambícióink a régi Glacier 1 engine esetében, ezért úgy döntöttünk, hogy elkészítjük a Glacier 2-t. Ez egy hatalmas kihívás, egy új technológia, de egy csomó előnnyel jár."
A másik markáns opciót már korábban is hangoztatta az IO Interactive. A Hitman Absolutionben továbbra is számos alternatív lehetőség áll rendelkezésünkre, az előző részekhez hasonlóan lopakodhatunk - Habrak egyértelműen kijelentette, hogy előnyben részesíti a szellemi stratégiák kidolgozását.
"A kukkolás mindig is kulcsfontosságú szempont volt a történetmesélés során. Rengeteg apró kis történet itatja át az egész játékot. Emiatt olyan jó a játék újrajátszhatósági értéke."
S bizony, ez így van. Ha figyeljük az NPC-k szövegelését, új utakat találunk - ha az ellenség a helyszínen van, a feszültség is nagyobb lesz. Ellenben ha fegyverrel rontasz rá a rosszfiúkra, teljesen más élményt kapsz, ami nem feltétlenül rosszabb, csak így el fogunk esni számos rejtett poéntól. Érdemes használni az álruhánkat, az átdolgozott új rendszer mindig tudatja a játékossal, hogy hányadán áll. Maga a lopakodás még jobban megteremti a feszültséget, mint a korábbi játékok.
A Hitman Absolution az év folyamán jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.