A legújabb Kingdoms of Amalur: Reckoning fejlesztői naplóban a stúdió fejesei, Tim Coman és Sean Murray magyarázzák el nekünk, hogy miben mélyebb és stílusosabb a jelen darab, mint a többi RPG. Tény, hogy a művészeti stílus megnyerő, de azért nem tesszük szét a lábunkat.
Egy jó tanács: egy fejlesztői naplónál is többet elmond a kipróbálható verzió, mely már elérhető mindhárom platformon. Remélhetőleg már többen azt nyúzzátok és rajongóvá váltatok. Ha viszont érdekelnek a kulisszatitkok, nézzétek meg az alábbi videót, melyben sok érdekességet megtudhattok a Kingdoms of Amalur művészeti stílusáról. A végleges játék február 10-én érkezik.
Bár még azzal sem játszottam, és attól még a játékélmény lehet jó!
( ahogy írjátok jó is ) : )
Az biztos, hogy tetszetős! : )
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.