Október 19-én jelenik meg a BioShock Infinite PS3-ra, Xbox 360-ra és PC-re. Habár nevében egyezik a korábbi BioShock-címekkel, valójában egy teljesen különálló játék lesz, Ken Levine szerint ugyanis a BioShock megnevezésű játékok nem a világon osztoznak, hanem a felfedezés élményén és a tetemes mennyiségű eszköz használatán.
A névben szereplő "infinite" (végtelen) is erre utal, a fejlesztők szerint ugyanis sokkal több lehetőségünk lesz a játék során, és a felderíthető világ is sokkal nagyobb és változatosabb. A játék az Unreal Engine 3-at használja, és Levine szerint mindent a nulláról kezdtek: az összes grafikai elem frissen készül az Infinte-hez, semmit nem vettek át a korábbi részekből.
Ha valakinek bárki kétsége van affelől, hogy a BioShock Infinite hatalmas lesz, érdemes csak számításba venni a tényt, hogy Ken Levine és a világ egyik legjobb fejlesztőcsapata négy teljes évet dolgozott rajta. A munka azonban idén beérik: októberben jön a játék.
Persze majd csak akkor, ha a Wii U -mon uborkaszezon lesz majd :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.