Bármilyen kétséged támadt volna afelől, hogy a Criterion csak ül a babérjain, nagyon tévedsz. A munka javában folyik, bár nem tudni az alkotás pontos címét. Reméltük is, hogy a legutóbbi játékuk, a letölthető formában megjelent, felülnézetes ökörködés, a Burnout Crash csak egy könnyed kitérő volt. Új pozíciók vannak betöltetlenül a stúdiónál, a hirdetés leírása pedig megerősíti azt a tényt, hogy "a világ első számú, több díjat elnyert arcade autós frencsájz" következő darabját hegesztik.
Az utóbbi évek talán legjobban sikerült NFS-e volt a 2010-es Hot Pursuit
Két név lebeg a szemünk előtt: egy új Need for Spedd, vagy egy új Burnout. Bármelyik eshetőségnek nagyon örülnénk.
További részletek is vannak a titkos projektből. Annyi biztos, hogy dinamikus akciójelenetekkel, félelmetes ugratásokkal, örült ütközésekkel és epikus autós üldözésekkel operál majd. Az NFS: Hot Pursuit és a Burnout Paradise után a Criterion újabb folytatáson dolgozik. Reméljük már az E3-on hallunk róla.
Kipróbáltam és ki is játszottam a 2010est és úgy mondom!
Egyébiránt az se rossz szerintem, csak nem olyan jó!
32# Mi az hogy "egy rakás szar"? Már ne haragudj de annyit is lehet mondani hogy neked nem tetszett, akkor biztosan nem haragítod magadra azokat akiknek bejött!
Tudod mit, előbb próbáld ki a 2010-est!
Most kiderült,hogy az is baj,hogy nincs benne történet.
Az alap NFS HP lett újrakészítve Annak tökéletes lett.
Én is halálra untam magam HP free ride módjában, de ezt a burnoutos "kedvcsinálótól" se ájulok el.
Mindkettő jó volt és kész.
Ha tetszik, akkor tetszik, ez van...
Az Autolog meg nem hinném, hogy világvártó ötlet volt. Megdöntöd a legjobb időt egy olyan pályán amit már megcsináltál. Szerintem egy idő után már ez is unalmas volt, sőt frusztráló ha valaki cheatel nyomja a játékot. Ha már free ride és autolog akkor dobtak volna be 8-16 online játékost a térképre. Főleg ha már a Burnout Paradiseba is volt online free ride.
Végül ami Nekem leginkább szúrta a szemem, az a grafika volt. Ok nem volt ronda. De nagyon zavart, hogy nem volt élsimítás funkció és az egész olyan volt néhol, mint egy kisebb pixelháború.
A Burnout Paradise után szerintem visszalépés volt a HP. Ott se volt történet ez igaz, de cserébe Paradise City nem volt unalmas, volt mit tenni a versenyek mellett is. Volt normális törés, véleményem szerintem jobban odaillő irányítás, és jobb játékmódok. És szerintem a sebesség érzet is jobb volt. És ami azt illeti a Most Wanted 1be is több tenni való volt free ride módba mint a HPba. Szóval ez kissé aggaszt jó lesz-e ha MW2-t csinálnak.
Ha az összes versenyt és rendőrös küldetést meg akarod nyerni aranyra, az garantáltan hosszú és kemény feladat. A platináért kénytelen voltam minden versenyét többször is lenyomni hogy a legjobb eredményt préseljem ki, de a versenyek és rendőrös üldözések kiváltképp szórakoztatók voltak, így nem untam egy perc erejéig sem. Ráadásul a zenei összeállítás is abszolúte helyén volt. Az atolog által meg egy sosem véget nem érő versenyek vannak benne a jobb időért.
A keresgélős dolgok szerintem annyira nem szórakoztatóak, de persze valakiknek bejön én unalmasnak találom.
Ha ilyen lesz a kövtkező játékukban akkor már megéri az árát. Ez viszont nagyon hiányzott a HP-ból
Ezt ne vedd kötekedésnek, mert nem az, csak adj több időt egy játéknak miután véleményt írsz róla. Kezdetben én is rossz véleménnyel voltam a Burnoutok-ról, aztán egyszer hosszabb időre leültem elé és teljesen beszippantott!
Viszont igaznak tartom azt is, hogy bármilyen sikerjátékot is készítsenek, nem fog mindenkinek tetszeni. Mások vagyunk más ízléssel... De mindig a többség értékelése számít. A HOT PURSUIT pozitív jelöléssel végzett, így egynéhány ember negatív konzekvenciája nem tudta letörölni róla a siker mocsarát!
u.i.:a HP egy erőltetett szar amit nem tudom miért dicsértek annyira...<::::::EZ EGY EGYÉNI VÉLEMÉNY!!!:D
Bár nem sírnék egy burnout miatt se :D azok is nagy kedvencek :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.