E3 2012: Brutális látnivalókon az új Transformers

  • Írta: fojesz
  • 2012. június 6.
  • Videó
Link másolása
A Transformers: Fall of Cybertron minőségéről érthető okokból egyelőre nem nyilatkozhatunk, de ha a monumentalitásáról kérdeztek bennünket, már most leszögezhetjük: az új rész nemcsak annyit vállal, mint elődje, hanem jóval többet is - városnyi méretű transformerekre számíthatunk harc közben.

Két új videós anyagunk van a Transformers: Fall of Cybertronból, megérkezett a korábban már beharangozott renderelt trailer, illetve egy gameplay videót is kapunk, amit a játék fejlesztésének vezetője kommentál. A Transformers kétségtelenül monumentális darab lesz, és itt most nem Matt Tieger három méteres magasságára gondolunk, hanem Metroplexre, a városméretű transformerre. Ő nem az az ócskavas típus: bár a látványa is zavarba ejtő, a harc közben is számolhatunk a segítségével. Az új Transformers augusztus 31-én érkezik PS3-ra, Xbox 360-ra és PC-re.

8.
8.
Necreon
#6: Élethűbb harc? Az ArmA2-őt ajánlanám. Mit akarsz hogy élethű legyen egy Transformers játékban? Ugyan már, ne mondd hogy nem látod ezt a banális ellentmondást abban amit mondtál.

A fedezékharc akkor jött be a divatba amikor kijött a Gears of War, és azért lett kitalálva mert a konzolokhoz nem szokott, a konktrollerrel szerencsétlenkedő emberek akik addig soha nem játszottak ilyesmivel (hiszen előtte a PS2-őn például még elképzelhetetlen volt egy TPS vagy egy FPS a célzás miatt) azok ne két méterenként haljanak, hanem legyen egy parasztvakításnak számító god mode ami még sem olyan szembetűnő mint egy mindent álló személyi pajzs. Ez lett a fedezékrendszer, ahol gyakorlatilag halhatatlan vagy, és szinte még úgy is lősz ki onnan.

Az elkényelmesedett gamerek ezt megszokták, azóta pedig ezzel a szeméttel mérgeznek minden TPS-t és FPS-t, mert a konzol a fő platform. Nem mondom hogy nem jó dolog, igen is van értelme - ilyen játékokban mint pl. a Rainbow Six, ami tényleg próbál egy kicsit reálisabb lenni. A Max Payne sem erről szólt (tényleg, aki itt veri a mellét hogy MP3 így meg úgy, az legalább játszott az első kettővel?), csak a konzolos célközönség miatt bele kellett rakni, plusz mert ez a trendi.



A Transformers meg pláne. Egy remek, régivágású arcade TPS annak minden pozitív oldalával, más se hiányozna csak hogy belerakják...
7.
7.
kebi90
#5: Meg próbáltam, de ha sokáig tökölsz rád mennek vagy öten több felőle és cseszheted. A Max Payne 3-ban ezt meglepve tapasztaltam, hogy a M.I.-nak van egy kis esze. :)
6.
6.
rics92
#4: Nem is beszélve arról, hogy nem lennél feltétlenül rákényszerítve,hogy mindenkit meelevel ledarálj,ha lenne fedezékrendszer és életszerűbb is lenne a harc...
5.
5.
rics92
#4: ha mondjuk a Max Payne 3-ban hard fokozaton vagy akár normalon(bár az már noobság a köbön) leszedsz mindenkit fedezék mögül úgy,hogy nem fogy el a fájdalomcsillapítód és nem patkolsz el, akkor kérlek hagyj gratuláljak.
4.
4.
KENKILL
#3: Hihetetlen h mindenki fedezékrendszerért sír egy transformers játékban. Most komolyan, minek? Egy ilyen típusú játékban úgyis melee-vel szedi le az ember az ellenfelek nagy részét. Így legalább rendesen kerülgetni kell a bajt és taktikázni, nem csak annyi h bebújsz vmi szar mögé és mindenkit kiszedsz headshotokkal.
3.
3.
rics92
Ha jobban kihasználják a repülő robotok nyújtotta lehetőségeket, akkor nem lesz gond. Nekem 1 picit hiányzik a fedezékrendszer a felszíni harcokból :(
2.
2.
ArrowCross
Inkább a Mechwariort csinálják már meg xbox 360-ra,annak jobban örülnék.
1.
1.
Gykrizsi
Jófajta, végre egy War for Cybertron minőség.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...