Az eredeti Crysis maga volt a tökéletes benchmark, az igazi PC-s FPS, ami még a megjelenése után is hosszú ideig meg tudott izzasztani bármit, amit alá raktak. A helyzet azonban egy kicsit megváltozott a második résszel, hiszen a játék multiplatform lett, és a fejlesztőknek kompromisszumokat kellett kötni annak érdekében, hogy mindenki jól járjon. A dolog azonban nem egyszerű: Cevat Yerli, a Crytek főnöke elmondta, a PC-k és a konzolok teljesítménye között egyre nagyobb űr tátong, ráadásul ez az űr már a Crysis 2 megjelenésekor is elég nagy volt.
Yerli elmondta, a játékosok brutális elvárásokat támasztanak a PC-s verzióval szemben, így ezúttal igyekeznek elkerülni a kompromisszumokat: "Ezúttal megígérjük, hogy leolvasztjuk a legjobb PC-ket is" - jegyezte meg vicccesen. Ezt egyrészt úgy próbálják elérni, hogy eleve a konzolokból is kisajtolnak minden létező teljesítményt, a PC-s változat azonban külön figyelmet kap, nem csak grafikában, hanem játékmenet szempontjából is. A cél, hogy ismét a Crysis legyen az, ami megmutatja, mi lehetséges ma grafikailag a PC-ken, és persze, hogy a játékmenet is a lehető legsimább legyen.
Tok jo ahogy elbujt a csavokam az ellen elol :D
Ha huzva van akkro allitgass vissza minden gyari beallitasra.
Ha nem akor driver frissites!!!!!!!!
Ha meg ez sem oldja meg akkor videokartya gond.
Nekem tokeltesen ment dx9 alatt.
SB i5 2400 vtx6850
egy játék vagy egy engine akkor jó, ha a lehető legjobb grafikai megvalósítást a lehető legkisebb gépigénnyel tudja összhangba hozni. (pl ezért van annyi hívője a half life szériának..)
biztos tudnak olyan grafikai ficsőröket kreálni a legnagyobb fejlesztők, amik pár szuperszámítógépen kívül sehol sem lennének futatthatóak.
Viszont ha most tényleg az a minimum amit fent látok, akkor megyek a templomba....
vagy bankot rabolni, hogy lecseréljem az igencsak öregedő, de egyébként nagyon megbízható PC-met! :)
Mint a kettesnél tették, mi? Égre-földre esküdöztek hogy a PC a fő platform, végül akkora konzolportot kaptunk mint ide Öszöd.
Ezt ugy oldjak meg hogy uyganugy szaru lesz optimalizalva meg tele lesz bugokkal mint az egy.
Valoszinu hogy nem akarnak plusz idoket belefecolni az optimalizalasba.
Es igy adja el a nepnek a bugot feature-kent.
Szerintem az emberekkel van a baj és nem a játékkal :) :) :)
Én már várom!!!
Amekkora gépigénye lesz, még talán képes is lehetne ezekre...
Játék menetről meg már ne is beszéljünk, ha lehet
:)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.