Dragonborn címen fut a Skyrim következő DLC-je?

  • Írta: zoenn
  • 2012. október 17.
  • Pletyka
Link másolása
A felállás a szokásos: szemfüles rajongók megvizsgálták a Skyrim jelenleg is elérhető frissítési fájljait, és számos olyan jelet találtak, amelyek a szerepjáték következő nagy DLC-jére utalnak. Ezek szerint a csomag Dragonborn néven fut, lesz sárkánylovaglás, és megkapjuk Morrowind egy kis szegletét is.

A szemfüles rajongók közelebbről is megvizsgálták a Skyrim patchfájljait, és rengeteg hivatkozást találtak a következő DLC-re. A legtöbbször idézet nevek a "Dragonborn" és a "DLC2" volt, így nagyon is lehetséges, hogy a két kifejezés ugyanazt takarja. Ha kíváncsi vagy a teljes listára, látogass el erre az oldalra!

A Dragonborn névre keresztelt letölthető tartalomban kapunk új küldetéseket, melyek Solstheim, Telvanni, Castle Karstaag, Raven Rock és Miraak Temple területén zajlanak. Néhány új páncélt is szerezhetünk a kaland során. Solstheim azért is jelentős, mivel egy különálló sziget Vvardenfelltől északnyugatra és Skyrimtől keletre, sok Dunmer ide menekült az aragóniaiak inváziója elől. Ezen a fagyos vidéken játszódott a Morrowind Bloodmoon kiegészítője.

Lehet, hogy első körben nem kapjuk meg Morrowind teljes területét, de bízzunk benne, hogy Solstheim csak a kezdet. További érdekesség, hogy a fájlok szerint végre meglovagolhatjuk a sárkányokat is, és tovább erősíti a gyanúnkat, hogy a Zenimax nemrégiben levédette a Dragonborn nevet, s DLC-ként hivatkozik rá.

Nagyon úgy néz ki, hogy a Dawnguard után végre delejes expanzióval készülnek a Bethesdánál - minden egybevág!

41.
41.
Dragonborn
#39: Mondjuk már az alapjátékban is volt olyan rész ahol sárkánylovagoltunk a sztori vége fele
Én azért benne lennék
40.
40.
Extol
#39: Hát nemtudom, eleve úgy indított a Beth hogy ez nem egy sárkánybarátkozós cím lesz de a végén mégis úgy alakul
39.
39.
B-Bird
#38: Van egy olyan sejtésem, hogy a sárkánylovaglás nem csak WoW találmány. Én spec. Először az 1990 -ben kiadott Dragon Strike c. játékban sárkánylovagoltam, az mondjuk egy full sárkányszimulátor volt inkább. De legalább még 5-10 játék volt, ami WoW előtt megajándékozta a játékosokat a sárkánylovaglás élményével. És akkor még nem beszéltünk a könyvekről.
Úgyhogy szerintem ez a "tiszta WoW" nem igazán helytálló. ;-)
38.
38.
Extol
Sárkánylovaglás eeeh tiszta WoW, nemár. Na mind1 reméljük azért lesz benne játékidő dögivel!
37.
37.
Slayer203
Solstheim... adná az ég! A Bloodmoon-t a mai napig minden idők legjobb expanziójának tartom, pedig lassan 8 éve, hogy kitoltam.
36.
36.
B-Bird
#35: Azt tudtam, hogy így lesz, csak azt nem fogom fel, hogy miért verik át a fejünket ilyen ócska kijelentésekkel, hogy "nem tudjuk portolni ps3 -ra" :-)
Duzzogok is miatta, de attól még mindig nem érzem annyira bugosnak az én Skyrimem, lehet én más kiadást kaptam. ;-)
Meg aztán hiába a panaszkodás, a nem tetszés... valószínű, hogy a következő Elder Scrolls is a kosárban fog landolni (nem, neeem... MMO -t nem játszunk, élni is akarunk néha-néha)
35.
35.
névtelenség
#33: Jézus; ezt most tényleg nem bántásból, de tényleg nem tudtad!?!

A Box előfizetett magának az elsőbbségért, és ezt már jócskán a dlc kijövetele előtt tudtuk és el is hintették.

Ez nem érdekes hanem nyilván való.
(Bármiféle gúny nélkül írom ezt!!!)
34.
34.
B-Bird
#31: Igen, elnézésed kérem, csak én ezeket a kijelentéseket, amit Bethesda mondott, Dawnguard-nál olvastam. Ott mondták, hogy nem tudnak mit kezdeni a Sony platformjával. És azt én is észrevettem, hogy jóval később kaptam patcheket, mint a többiek... Itt is talán Microsoft ólálkodott? Másra nem tudok gondolni. Egy ekkora cégnek nem lenne szabad engednie, hogy gyengék legyenek az egyik konzolon.
Hogy Wii -re nem jöttek ki, az ok... De hogy elvileg bénáznak PS -nél, gyanús.
33.
33.
B-Bird
#32: Azért az gyanús, hogy egy gyengébb konzolra tudnak DLC -t tenni, de az erősebbre nem? Én másra gyanakszom ottan. Az is pofátlanság volt, hogy boxra előbb kiadták, aztán 30 nap múlva Pc. Microsoft szagot érzek... :-D
32.
32.
samatagrav09
#30: Én magát a játékot meg az egészet jónak tartom csak ha már ott tartanak hogy nem tudnak Psre egy "egyszerű" DLC-t se portolni boxról akkor ott gond van és én ezt úgy mondom mint egy Elder Scrolls fan
31.
31.
névtelenség
#26: Írtam egy tömbnyit erre, de felesleges leállnom.
Egyszerűen csak 2 dologra hívom fel a figyelmed:
- Bethesda forum
- Bethesda blog

Az ominózus kijelentés pedig áprilisban volt, amit a ps3-ra nagyon megkésett patch-ke kapcsán fogalmaztak meg. Bár amúgy sem értem hogy hoztad ide nekem a Dawnguard-ot. Az fix, hogy én sehol sem hozakodtam elő vele...
30.
30.
B-Bird
#28: Hát igen, az tényleg röhejes, hogy ilyesmit mondanak, hogy "nem tudnak mit kezdeni a playstationnel". :-S
De attól még nem mondanám, hogy nem értenek hozzá, baromira nem mai csirkék a Bethesdások. Lassan már mindenki az új konzol generáció fuvallatát érzi, sugallja. Ők is lehet arra várnak!?

Ha jól tudom a Daggerfall a játékvilág legnagyobb bejárható területü játéka. Mindig a határokat feszegették. Az Arena is akkor jött ki, amikor másoknál még csak a Wolfenstein 3D ment, ezért pár sajtó akkor le is húzta, mert nem voltak felkészülve a játékosok még ilyesmikre. Nagy, szabadon bejárható terület, stb.
29.
29.
samatagrav09
#26: Nem várunk mert mondták lehet nem is lesz de ez a hiba kicsit erősnek tűnik 1 a sok közül " Atronach perk (Alteration tree) and Breton Dragonskin ability will no longer cause the player's own conjuration spells to fail"
28.
28.
samatagrav09
#21: Nem azt mondtam hogy máshol nincs bug hanem azt akartam szemléltetni a videókkal hogy a legtöbb ilyen bug skyrimos és nem fake bug mert nekem olyan volt hogy pl.: egy lengő fejsze belekurta a társamat a falba és nem bírt kijönni meg olyan hogy amikor a jarlnak kellett vinnem valamit a questmarkot berakta a semmi közepébe és ott nem volt semmi. Én annak örülök hogy neked nem akadtak fent bugok de én meg mások nem ilyen szerencsések és el kell ismerned hogy ez a hozzá nem értés amit nem is tagadtak röhejes.
27.
27.
B-Bird
#24: Ja és szép is lenne, ha bármelyik fejlesztő tagadná a bugokat és nem is adna ki ezért patcheket. Bethesda is ad ki, javulnak is a dolgok szépen.
26.
26.
B-Bird
#24: Ha figyelmesen olvasol, azt írtam, hogy nálam nem voltak irtózatosan nagy bugok. Amiről meg te írsz, az már kevered a szezont a fazonnal effekt: azt múltkor mondta Bethesda arra a kérdésre, hogy miért nincs egyelőre Dawnguard. Egyszerűen a box es pc van előnyben, PS -re még várunk. Oblivionnál is később jött ki a Goty, Ps3.
Úgyhogy semmit nem akartam bizonyítani, csak említettem, hogy nálam nem volt több hiba, mint más játékokban. És még mindig Playstationről beszélek.
25.
25.
B-Bird
#22: PS3-n tolom, egy beragadt küldetésem sincs. :-)
Az tény, hogy jó lett volna egy Mission Failed kategória, ha egy szereplő meghal, vagy valamiért teljesíthetetlenné válik, de legalább a fő küldetések nem akadnak el.
Én Arena, Morrowind, Oblivion, Skyrim részeket toltam/tolom, de sosem éreztem, hogy játszhatatlanul instabil lett volna bármelyik is. Tudom én is szídni, de inkább a hosszú idő után monoton feeling miatt, nem a bugok miatt. Tehát mégcsak nemis azért írom ezeket a hozzászólásokat, mert annyira vak fan lennék.
24.
24.
névtelenség
#21: Nem értem mit akarsz bizonyítani, amikor maga a Bethesda is elismerte hivatalosan a játékosok felé, hogy nem tudnak mit kezdeni a PS platformjával. Kvázi nem is tagadják a bugokat és a rendszer instabilitását.
23.
23.
B-Bird
#20: Igen, ahogy a játék sem egy öt perces casual játék, nem? Nagy bejárható terület, rengeteg lehetőség... Nem egy általnos rail shooter, ahol egy folyosón mész és csak lőni kell. :-) Persze, hogy sok kis javítani való maradt, amiket sorban javítanak is!
Ahogy beleolvastam, bőven akad a listában olyan, ami csak a játék élményén javít, finomhangol.
De amúgy más játéknál nincs ekkora lista, ami ekkora szabadságot ad? Egy GTA 4 listája mekkora lehet? Vagy egy MMO? Just Cause? Van olyan sok lehetőséget adó játék, ahol bármelyik házba bemehetsz? És ott minden tárgyat megmozgathatsz? Hirtelen nem tudok ilyet mondani. Fallout 3 -t nem érdemes mondani, mert az is az ő gyermekük.
22.
22.
drat576
#17: 1ébként engem a rengeteg bentragadt teljesíthetetlen miniquest zavar, sokszor olyan karakterek murdálnak el a véletlentől vagy más küldetések hatására akik kellenének egy másik missziónál, vagy egyszerűen egy másik küldi bezavar és nem tudsz beszélni azzal az emberrel akivel kéne, és ilyenből rengeteg van, nekem már az is elég lenne ha ezeket szépen átpakolná a játék egy 'mission failed' szekcióba, mert 300 óra után mikor a maradék kisquesteket szerettem volna befejezni kb 3 ból 2 szar volt, viszont az első 250 óra nagyon jól telt, kicsit összetett a játék és sok véletlen egybeesés következtében keletkeznek furcsaságok, szerintem az Oblivion stabilabb volt, és mindez PC-n, PS3-mon meg hát elég vad dolgokat hall az ember a játékkal kapcsolatban, bár azóta lehet hogy sokmindent orvosoltak
21.
21.
B-Bird
#19: És erre beteszel olyan videót, ahol több játék bugjait gyűjtik, de Te csak a Skyrimre hívod fel a figyelmet?
Nem mellékesen 1-2 bug erősen gyanús, főleg hogy tudom, milyen könnyen moddolható a játék. Ilyen bugokkal sehol nem találkoztam több hónap alatt, Ps3-n. És sok más ismerős sem említett ilyen bugokat. Volt említve a giant csapásos felrepülős bug, ismétlődő küldetés, nekem egyszer elveszett a lovam, bár később előkerült az egyik istállóban.
Simán elhiszem, hogy a bugról szóló videók egy részében csak egy mod bug van, vagy szándékos poén csinálás miatt. (lásd hasonló eset ios6 apple maps bugok, amikor Berlint az Antarktiszra tette. Legalábbis valaki egy ilyen fotót mutatott. Aztán láttuk a futó alkalmazást és érdekes... Berlin Németországban volt) Magyarán nagy divat fake bugokat mutogatni, sajnos.
Ettől független, vannak bugjai Skyrimnek, tudom. De nem annyi, hogy azt kéne emlegetni minden fórumon, ahol szóba kerül. Vannak bőven bugok más játékokban is, ahogy mutattad is a 2 videóban.
És mégegyszer mondom, én a megjelenés napja óta játszom vele, törekszem rá, hogy kimaxoljam, szinte minden küldetés megvolt, minden bejárható helyen jártam, PS3-n játszom, azon ugye nincs semmi mod, jött rá pár patch, ami nem csak javításból állt, hanem grafikai tunning, meg + feature és nem találkoztam óriási bugokkal. És más ismerős sem panaszkodott igazán. Ezt abból is látom, hogy egyben a kontrollerem. :-)
20.
20.
drat576
#17: azért ez a buglist nem rövid ^^
http://baldurdash.org/TESSkyrim/USKPFixList.html
19.
19.
samatagrav09
#17: De itt van még ez is http://www.youtube.com/watch?v=y1ENwSMlgzA&feature=relmfu
Gondolom nem így zuhannak a dolgok általában
18.
18.
samatagrav09
#17: Itt én a hiba mértékén akadok ki http://www.youtube.com/watch?v=0YPtuGgvKRg 2:38nál van és még egy csomó ilyet tudok mutatni és ez nem a kicsi textúra hiba
17.
17.
B-Bird
#16: Ahogy írtam, a megjelenés óta játszom vele... eddig kb. összesen 4 patch jelent meg!? Mióta is van a piacon?
Mutass más játékot, amihez nem adnak ki patch -t, amelyik nem hibás. :-)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...