A hétvégén a Crystal Dynamics kérdezz-feleleket rendezett a Twitter-csatornáján, a fókuszban természetesen a Tomb Raider állt. Szóba került a fejlesztés folyamata, de ami a legfontosabb, a játék mechanikájáról is felreppent pár apró tudnivaló. A válaszokat Karl Stewart, a Tomb Raider márkafelelőse adta a tisztelt rajongóknak.
Az egyik legfontosabb kérdés az volt, hogy milyen hosszú lesz a játék. Karl szerint 12-15 órát sajtolhatunk ki belőle, attól függően, hogy milyen stílusban játszunk. Lara tud úszni is, de nem ebben a játékban. Nem merülhetünk alá a hűvös habokban, így nem találkozunk majd vízalatti pályákkal. Kár.
A készítők beálltak a sorba: a modern játékok tömkelegében találkozunk regenerálódó életerővel - ez alól a Tomb Raider sem lesz kivétel. Nem találunk a produktumban hagyományos egészségcsíkot, ha Lara lába alatt forró lesz a talaj, akkor a kép véres lesz, s főhősnőnk picsog majd, mint a szopós malac. Szóval tudni fogjuk, hogy mikor húzzuk meg magunkat, medkitre nem lesz szükség. A harcrendszer egyértelműen jobban ígérkezik az Underworldben látottnál.
Találunk majd rejtett poénokat a játékban, valamint a történet is kellően fordulatosnak ígérkezik - a Crystal Dynamics szereti "csavarni" a dolgokat. A fejlesztők megígérték, hogy december folyamán újabb információk landolnak a Tomb Raiderről.
Megjelenés 2013. március 5-én PC-n, Xbox 360-on és PS3-on.
"Nem találunk a produktumban hagyományos egészségcsíkot"
Mostanában ez a divat. Én mondjuk nem bánom... Uncharted részek, Assassin's Creed 3 ugyan ezt a megoldást használják.
Úgyhogy kár előre megint nyávogni meg telesírni egy hírt.
Egyébként milyen "komolyabb, realista" túlélő akció-kaland az, pláne Tomb Raider, ahol nem lehet úszni? Jajjj hajótörést szenvedtem, jaaj kiáll az oldalamból a bordám és kificamodott a lábam, ordítok a fájdalomtól a hatásvadász trailerben vérben úszva a roncsok között. A játék közben: várj 5 másodpercet, full HP. Annyira megölték vele a hangulatot hogy azt nehéz szavakba önteni.
A regenerálódó életerő megoldás sem tartozik a kedvenceim közé, de azt még egye fene, ha csak mérsékelt sebességgel növekszik vissza. ^^
Persze 1-2 poén mindig jöhet, de a trágárság az nem annyira szép, főleg egy játékoldalon, valóban. Függetlenül attól, h az olvasók egy bizonyos része sem tartózkodik esetleg a gyakori trágár hangnemtől. Nem őket kell az átlagnak venni, ill. a célközönségnek szerintem, ennyi. :)
Nem kéne Index színvonalra süllyedni, srácok.
Legalább önmagatokra nézve lehetnétek egy kicsit igényesebbek, ha már az olvasókra nem is adtok sokat...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.