Ropogós részletek az új Tomb Raiderről

  • Írta: zoenn
  • 2012. november 26.
  • Hír
Link másolása
12-15 órás játékidő, regenerálódó életerő, az úszás hiánya - címszavakban a jövőre érkező Tomb Raider-reboot új részleteiről. A fejlesztők márkafelelőse beszédes kedvében volt a Twitter-csatornáján, így egy sor új infóval gazdagodtunk.

A hétvégén a Crystal Dynamics kérdezz-feleleket rendezett a Twitter-csatornáján, a fókuszban természetesen a Tomb Raider állt. Szóba került a fejlesztés folyamata, de ami a legfontosabb, a játék mechanikájáról is felreppent pár apró tudnivaló. A válaszokat Karl Stewart, a Tomb Raider márkafelelőse adta a tisztelt rajongóknak.

Az egyik legfontosabb kérdés az volt, hogy milyen hosszú lesz a játék. Karl szerint 12-15 órát sajtolhatunk ki belőle, attól függően, hogy milyen stílusban játszunk. Lara tud úszni is, de nem ebben a játékban. Nem merülhetünk alá a hűvös habokban, így nem találkozunk majd vízalatti pályákkal. Kár.

A készítők beálltak a sorba: a modern játékok tömkelegében találkozunk regenerálódó életerővel - ez alól a Tomb Raider sem lesz kivétel. Nem találunk a produktumban hagyományos egészségcsíkot, ha Lara lába alatt forró lesz a talaj, akkor a kép véres lesz, s főhősnőnk picsog majd, mint a szopós malac. Szóval tudni fogjuk, hogy mikor húzzuk meg magunkat, medkitre nem lesz szükség. A harcrendszer egyértelműen jobban ígérkezik az Underworldben látottnál.

Találunk majd rejtett poénokat a játékban, valamint a történet is kellően fordulatosnak ígérkezik - a Crystal Dynamics szereti "csavarni" a dolgokat. A fejlesztők megígérték, hogy december folyamán újabb információk landolnak a Tomb Raiderről.

Megjelenés 2013. március 5-én PC-n, Xbox 360-on és PS3-on.

27.
27.
Azeroth87
Nem hiányolom a víz alatti pályákat... Mindegyik részben kínlódtam az úszás technikájával ;)

"Nem találunk a produktumban hagyományos egészségcsíkot"

Mostanában ez a divat. Én mondjuk nem bánom... Uncharted részek, Assassin's Creed 3 ugyan ezt a megoldást használják.
26.
26.
guitarlord
Hehe, a regenerálódó élet bejött a játékokba, ez van, most ez megy, ez termel profitot, nah de, hogy Lara Croft nem tud úszni?! Mintha Rambo nem tudna lőni......Ez most eléggé lelombozott....remélem ettől függetlenül kellemes csalódás lesz a cumó!
25.
25.
h.jozsa
Nem játszottam még eggyik részel sem,nem tetszet a karakter irényitása,stb.....de ez valami új és kifejetten tetszik a gameplay-videók alapján,most kiprobálom larát ;)
24.
24.
Drazhar
Kár temetni a regenerálódó élet miatt. Gondoljatok csak bele, mivan ha van olyan nehézségi szint ahol ez ki van kapcsolva? (a Hitman-nek is 5 szintje van)
Úgyhogy kár előre megint nyávogni meg telesírni egy hírt.
22.
22.
Stranger
#15: A klasszikus részek pl. teljesen más hangulatúak lettek volna medi cucc nélkül...
20.
20.
TEEBEEX360
Úristen. Nincs úszás, regenerálódik az élet magától? Egy Tomb Raiderben? Eddig én is vártam. De ezek után? Kell a kutyának. Sztem jobb ha más nevet adnak neki és nem alázzák újra meg a már amúgy is tönkre tett TOMB RAIDER nevet.
19.
19.
drat576
#16: pontosan, nincs itt semmi gond
16.
16.
samatagrav09
#12: Ha jól tudom a "picsog majd, mint a szopós malac" egy szólás mondás és semmi trágár nincs benne mert a kölyök malacot így hívják -.-
13.
13.
Necreon
#12: Igénytelenséget tükröz, innentől a GK staff tiszta eldönteni, hogy ehhez adják-e a nevüket. De ha már így szóba került, én is ellenzem.

Egyébként milyen "komolyabb, realista" túlélő akció-kaland az, pláne Tomb Raider, ahol nem lehet úszni? Jajjj hajótörést szenvedtem, jaaj kiáll az oldalamból a bordám és kificamodott a lábam, ordítok a fájdalomtól a hatásvadász trailerben vérben úszva a roncsok között. A játék közben: várj 5 másodpercet, full HP. Annyira megölték vele a hangulatot hogy azt nehéz szavakba önteni.
12.
12.
bodortamas1
Ja és szerintem se legyenek a cikkekben trágár szavak, nagyon nem jönnek be :(
11.
11.
bodortamas1
Nagyon izgulok már ez miatt is :S
10.
10.
Dark_Temptation
#9: 1 fenét. 1 ilyen játéknál ez bőven jó!
9.
9.
adam6751
Az a 12-15 óra kevésnek hangzik :-/
8.
8.
azureknight0715
Úszás? Egy iylen vadonban játszodó játéknál kötelező lenen már nem azért. A játékidő nekem kissé rövidnek tünik. Életerő regenálodás? Utálom! Nincs is rosszabb élmény annál hogy szarrá löttek behúzodsz valami menedékhez azt vársz néhány másodpercet azt megint teljes életerővel nekirohansz. Ilyen túlélő játéknál ha már ebbe az irányba haladnak úgy lett volna jó ha nem így gyogyulnál ha nem a pályák során szerzett gyógyszerekkel, medicitekkel. Szal ezek igen nagy negatív dolgok. Eddig dicsértem meg tetszett de ez most nekem nagyon nem fekszi meg:S
7.
7.
hedzsooo
"Úszás hiánya" - Jujj, 2012-ben, pláne egy vadonban játszódó kalandjátéknál elég nagy mínusz szerintem..., vagy nem? :)

A regenerálódó életerő megoldás sem tartozik a kedvenceim közé, de azt még egye fene, ha csak mérsékelt sebességgel növekszik vissza. ^^
6.
6.
hedzsooo
#4: Valami lazaságot próbálnak biztosan belecsempészni, de szerintem is kár erőltetni -ill. valóban én is úgy érzem, h ez nem mindig jön össze itt-, csak szépen meg kell írni a cikket aztán jól van az úgy.

Persze 1-2 poén mindig jöhet, de a trágárság az nem annyira szép, főleg egy játékoldalon, valóban. Függetlenül attól, h az olvasók egy bizonyos része sem tartózkodik esetleg a gyakori trágár hangnemtől. Nem őket kell az átlagnak venni, ill. a célközönségnek szerintem, ennyi. :)
4.
4.
tehasut
Mostanában egyre többször húzom fel a szemöldökömet GK cikkek olvasása közben. A színvonal zuhan ezerrel. Pár perce láttam az XCOM tesztben egy trágár szót, meg ugye volt múltkor a Warfightrer tesztben az a nagyanyás szöveg...
Nem kéne Index színvonalra süllyedni, srácok.
3.
3.
Csabee86
#2: Pont ilyesmit akartam írni. Legalább nem csak nekem tűnt fel :)
2.
2.
mysterion
Rendben van, hogy az internetes újságírás kicsit kötetlenebb műfaj, de az mi már, hogy "picsog majd, mint a szopós malac"?

Legalább önmagatokra nézve lehetnétek egy kicsit igényesebbek, ha már az olvasókra nem is adtok sokat...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...