A Relic Entertainment legfrissebb blogbejegyzésében végre lehull a lepel a Company of Heroes 2 felhasználói felületéről. Az interfésszel gyorsan és érthetően hozhatunk komoly stratégiai döntéseket.
A Company of Heroes 2 fejlesztői blogján részletekbe menő tájékoztatást kapunk a keleti fronton játszódó RTS felhasználói felületéről. Minden egyes egység saját vizuális azonosítót kap, így a speciális és az alap egységek megkülönböztetése egyszerűbb lesz.
Az UI-t úgy tervezték meg, hogy a gyors utasítások elvégzése kellően zökkenőmentes legyen, ugyanakkor mély és megfontolt döntéseket is hozhatunk a kíméletlen orosz harcmezőn.
Nem igazán értek ahhoz amit Te írtál, vagyis a munkás-paraszt hatalom dolgairól és nem is kötözködésként írtam ezt, csak ez a leoroszozás nekem kicsit olyan, mint a sok igényes dokumentumfilmekben, hogy a német katonákat náciknak nevezik.
Ecetes sajt: "szovjet (orosz = "tanács") Az orosz forradalmi munkás-paraszt hatalom szerve, a szovjet állam szervezetének alapja volt 1905-ben." ;)
Pl:egy német grenadier csapat mondjuk 350 mp, 4-en vannak, és erősek (+MG42,+PzShreck), ezellen van egy orosz bakacsapat, 280 mp, 6-7 főből áll a csapat és közepesen erősek/gyengék (molotov koktél, tank gránát)
ugyan ezen az elven a tankok is, jobb páncél jobb manőverezés és nyersanyagfelhasználás. Ha nem is tökéletes, majd a patchekkel csiszolják ... ha megveszi valaki a Relicet a THQ-tól :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.