A minap megrendezésre került Crysis 3 Community Dayen Sean Tracy beszélt egy sort a CryEngine 3 új grafikai funkcióiról, melyek a közelgő FPS-ben is tiszteletüket teszik. A grafikabuzik bizonyára tobzódnak majd a szép és ízes szakszavakban, hovatovább a modderek számára is jó szolgálatot tesz a friss SDK, amit a megjelenés után letölthetnek az érdeklődők.
Tracy egyébként maga is modderként kezdte, mielőtt a németek felfigyeltek rá - az ő nevéhez fűződik a Crysis 1-hez készült Mechwarrior: Living Legends mod.
Már az első kiszivárgott információk óta sejtettük, hogy miként fest majd a Crysis 3 borítója, nos, a németek nem okoztak meglepetést a végleges alkotással:
A múltkor feltelepítettem a cr1-et és hiányzott a cr2-ből a fegyverek ereje,abba is hagytam gyorsan.Kukoricapuska volt egy cr2 scar mellett.
Ez a cr3 már így is lenyűgöz,szerintem jobb lesz mindegyiknél.Grafikai szempontból biztosan.A többi kiderül nemsokára.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=o_pNhUILfj0
RPG? Már inkább az elder scrolls következö részét meghajtó motorával. Itt jórészt amúgy is fegyverek vannak, és robbanások(2 dolog, ami kinézetben biztos nem rpg-hez illö). Azért egy stalkerhez elmenne.
Crysisnál meg mit lehetne egyáltalán? Minden x poligonnal több lett, ragyog a nap a szemünkbe... COD-szerüen folytatják a kampány módot, a multi továbbra is ugyanott zajlik. Miben más egy crysis 2-nél? Több a növény ugyanazokon a helyszíneken, és gondolom még több, a játék linearitást segítendö, óriási betontöredezettsége lesz az aszfaltnak. Talán picit nagyobb téren "taktikázhatsz".
#4: Szerintem meg szinte alig hájpolják. Most hasonlítsuk már hozzá egy FC3-hoz, amiről minden 5. percben jött új videó, vagy kép, vagy valami.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.