Thief - visszatérnek a misztikus elemek

  • Írta: zoenn
  • 2013. április 9.
  • Hír
Link másolása
A korábbi Thief-játékok tobzódtak a misztikus elemekben, s bár az Eidos Montreal már a bejelentés óta azt kommunikálja, hogy a reboot eltérhet az előző részektől, néhány dolog állandó marad.

Ha játszottál már a Thief első három részével, nem mondunk újat azzal, hogy Garrett számos titokzatos és földöntúli jelenséggel szembesült. A Strategy Informernek adott interjújában Stephane Roy producer kifejtette, hogy az új részben is találunk egy kevés fantasy elemet, de alapvetően egy magával ragadó tolvajszimulátorral lesz dolgunk. Az Eidos Montreal tudja, hogy milyen fontos a régi rajongók kedvében járni.

"Azt hiszem, nagyon jól megértjük, hogy mitől jó egy Thief-játék" - mondta Stephane. A stúdió úgy döntött, hogy nem túl mágikus, sokkal inkább misztikus játékot tesznek le az asztalra. Ugyanakkor a reális, hihető szempont az elsődleges és az is biztos, hogy ezúttal a zombikat nélkülöznünk kell.

A Thief 2014 folyamán jelenik meg PC-re és next-gen konzolokra. A srácok remélik, hogy nem csupán a régi fanokat nyerik meg, hanem szélesebb közönséggel is megismertethetik a frencsájzt.

17.
17.
Szabby999
#16: Szerintem a Thief-ekben messze tűréshatáron belül mozog a zombis részek száma, mindössze néhány ilyen pálya van, a többi zombimentes, tehát annak is élvezhető marad, aki ezeket nem szereti (én sem rajongtam érte amúgy).
16.
16.
metercsiken
#12: Nem vonom kétségbe ,biztos adtak egy plusz hangulatot!
Én egyébként nem játszottam egyik részével sem.( sajnos )
Csak én a sima zombis játékokat sem szeretem, ezért írtam.
15.
15.
Szabby999
#13: A Thief több szempontból is korszakalkotó volt. Egyrészt azért, mert egészen addig a Doom-Quake vonalon mozgott az FPS játékok fejlődése, azaz egyre szebb grafika mellett de kb. ugyanaz volt a cél: szétlőni mindenkit. A Thief ezt megfordította: úgy haladj előre, hogy lehetőleg ne ölj meg senkit. Másrészt fontos elmondani, hogy a Dark Engine úgy kezelte le a fény-árnyék viszonyokat, és úgy tette ki - a korhoz képest kifejezetten szép - textúrákat, hogy közben elképesztően hatalmas pályákat mozgatott meg töltés nélkül. Mindezt 1998-ban! Harmadrészt pedig, bár ez nem egy horror játék volt, de mégis, hihetetlenül tudtunk benne parázni. Hallani a hátunk mögül jövő hangokat a sötétben, reménykedni, hogy nem vesz észre, aztán egyszer csak valaki/valami lecsap, Garret pedig felüvölt, na az ilyenektől (is) néha szívrohamot lehetett kapni.

Megjegyzem egyébként, büszkeséggel tölt el, hogy a Thief 3-ról még volt lehetőségem cikket írni Mocsyval közösen az azóta sajnos megboldogult Gamer Magazinban. De szép is volt...:)
14.
14.
Shannaro
#12: A tűzgolyók hangja tényleg irritáló volt, de szivesebben halgattam mint egy felnyögő zombit, vagy egy kísértetet, amit épp nem láttam. Amúgy a kísértetek hangja nagyon király volt. Mintha visszafelé beszéltek volna.
13.
13.
Shannaro
#10: 100%-ban egyet értek. Ma már a legtöbb játékban, ha jön egy zombi szétlövöd és kész. De az árvaházban halhatatlanok voltak a dögök :) Azon a pályán időztem a legtöbbet. Megfigyeltem az útvonalukat, és gyorsan törtem fel a zárakat míg azok hátatfordítottak. Á, az az élmény... számomra a legjobb játéksorozat a világon.
12.
12.
#5: A zombik sok helyen izgalmassa tettek a jatekot.
Pl (mindig ezt hozom fel peldanak) az elso resz qiuntus kurtje palyaja attol (is) volt jo es hangulatos.
Eszmeletlen volt koztuk rohangalni (mert ott meg lassuak voltak).
A 3 asban meg a szellemhajon is csaszkaltak.
Nekem az elso reszben pl a tuzlabdak nem tetszettek.
A thief hangualtot igazabol mindig a hangok adtak, most igy visszagondolva.
Az elso resz is erre epitett. Fulelni kellett ezerrel.
10.
10.
Szabby999
Kedves Játékosok!

Azokhoz szeretnék néhány szót szólni, akik még nem játszottak az előző részekkel, és tetszenek nekik az új rész képei.

A Thief első két része még a "régi érában" készült. Akkoriban még (azok a régi szép idők) nem voltak olyan hiper-szuper enginek, mint ma a Crysis és társai. Éppen ettől volt olyan szép az a pár év: mivel egyébként ötlettelen játékokat nem lehetett pusztán a grafikával eladni, ezért a fejlesztők arra "kényszerültek", hogy tartalommal, élménnyel, történettel és mindenekelőtt nagybetűs HANGULATTAL töltsék meg a játékokat. A Thief pontosan ezt tette, mégpedig a legmagasabb szinten. A Thief első két része ma is a pályatervezés magasiskoláját jelenti, azok az óangol szövegek hihetetlenek, a hangok terén egyedülállók, hangulatban pedig egyszerűen verhetetlenek, nem beszélve a sok-sok rejtett folyosóról/szobáról/kincsekről, mindezek miatt pedig még sokadszor történő végigjátszásra is maradt éppen elég élmény és felfedezni való. Akik pedig a grafikára gerjednek: a Thief 3. textúrapakkal még ma is egészen egyszerűen káprázatos! Azt pedig sokan a mai napig mondják - méltán -, hogy a Thief 3. árvaházban játszódó részeinek paraszintjéhez képest az összes azóta készült horror játék csak laza mókázás.

Ha egy-egy hatalmas élménnyel szeretnétek gazdagodni, csak javasolni tudom, hogy vegyétek elő a korábbi három részt, nem fogtok csalódni!

Annál jobban fogjátok várni az újat.
9.
9.
kamgecam
Már most eszméletlen hangulata van!!!
Város!!!
8.
8.
Caine
Én új leszek ha játékot nézzük de nagyon èrdekel!
7.
7.
ichigo477
egyre jobban meg fog ez játék:)
6.
6.
Gamer 74
Ezt a játékot nagyon várom, remek lesz.
5.
5.
metercsiken
Az a lényeg, hogy jó legyen! : )
Felőlem bármit belepakolhatnak, ha az nem rontja el a játékélményt!
Mondjuk a zombikat nem sajnálom, ha nem lesznek, nem vagyok zombi rajongó! : )
4.
4.
br1Koo
Elhagyatott bölcső és elmegyógy intézet színtű terrort pakolni a népnek a játékba!
Egyébként örülök, hogy olyan szavakat olvasni a fejlesztőktől, hogy a régi fanokat is figyelembe veszik(magyarán: remélem nem lesz ebből a címből is parasztvakítós moslék, ami manapság oly divatos stílus) .
3.
3.
Peti887
#1: Hasonlóan vélekedem én is! :)
1.
1.
Marcus T.
Engem a robotok zavartak a játákokban, a misztikum, mágia, zombik nem.

Inkább robotok ne legyenek, élő szobrok, meg a többi őrült táp, a többi jöhet. Az jó, ha nem csak emberek vannak.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...