Ha játszottál már a Thief első három részével, nem mondunk újat azzal, hogy Garrett számos titokzatos és földöntúli jelenséggel szembesült. A Strategy Informernek adott interjújában Stephane Roy producer kifejtette, hogy az új részben is találunk egy kevés fantasy elemet, de alapvetően egy magával ragadó tolvajszimulátorral lesz dolgunk. Az Eidos Montreal tudja, hogy milyen fontos a régi rajongók kedvében járni.
"Azt hiszem, nagyon jól megértjük, hogy mitől jó egy Thief-játék" - mondta Stephane. A stúdió úgy döntött, hogy nem túl mágikus, sokkal inkább misztikus játékot tesznek le az asztalra. Ugyanakkor a reális, hihető szempont az elsődleges és az is biztos, hogy ezúttal a zombikat nélkülöznünk kell.
A Thief 2014 folyamán jelenik meg PC-re és next-gen konzolokra. A srácok remélik, hogy nem csupán a régi fanokat nyerik meg, hanem szélesebb közönséggel is megismertethetik a frencsájzt.
Én egyébként nem játszottam egyik részével sem.( sajnos )
Csak én a sima zombis játékokat sem szeretem, ezért írtam.
Megjegyzem egyébként, büszkeséggel tölt el, hogy a Thief 3-ról még volt lehetőségem cikket írni Mocsyval közösen az azóta sajnos megboldogult Gamer Magazinban. De szép is volt...:)
Pl (mindig ezt hozom fel peldanak) az elso resz qiuntus kurtje palyaja attol (is) volt jo es hangulatos.
Eszmeletlen volt koztuk rohangalni (mert ott meg lassuak voltak).
A 3 asban meg a szellemhajon is csaszkaltak.
Nekem az elso reszben pl a tuzlabdak nem tetszettek.
A thief hangualtot igazabol mindig a hangok adtak, most igy visszagondolva.
Az elso resz is erre epitett. Fulelni kellett ezerrel.
Azokhoz szeretnék néhány szót szólni, akik még nem játszottak az előző részekkel, és tetszenek nekik az új rész képei.
A Thief első két része még a "régi érában" készült. Akkoriban még (azok a régi szép idők) nem voltak olyan hiper-szuper enginek, mint ma a Crysis és társai. Éppen ettől volt olyan szép az a pár év: mivel egyébként ötlettelen játékokat nem lehetett pusztán a grafikával eladni, ezért a fejlesztők arra "kényszerültek", hogy tartalommal, élménnyel, történettel és mindenekelőtt nagybetűs HANGULATTAL töltsék meg a játékokat. A Thief pontosan ezt tette, mégpedig a legmagasabb szinten. A Thief első két része ma is a pályatervezés magasiskoláját jelenti, azok az óangol szövegek hihetetlenek, a hangok terén egyedülállók, hangulatban pedig egyszerűen verhetetlenek, nem beszélve a sok-sok rejtett folyosóról/szobáról/kincsekről, mindezek miatt pedig még sokadszor történő végigjátszásra is maradt éppen elég élmény és felfedezni való. Akik pedig a grafikára gerjednek: a Thief 3. textúrapakkal még ma is egészen egyszerűen káprázatos! Azt pedig sokan a mai napig mondják - méltán -, hogy a Thief 3. árvaházban játszódó részeinek paraszintjéhez képest az összes azóta készült horror játék csak laza mókázás.
Ha egy-egy hatalmas élménnyel szeretnétek gazdagodni, csak javasolni tudom, hogy vegyétek elő a korábbi három részt, nem fogtok csalódni!
Annál jobban fogjátok várni az újat.
Város!!!
Felőlem bármit belepakolhatnak, ha az nem rontja el a játékélményt!
Mondjuk a zombikat nem sajnálom, ha nem lesznek, nem vagyok zombi rajongó! : )
Egyébként örülök, hogy olyan szavakat olvasni a fejlesztőktől, hogy a régi fanokat is figyelembe veszik(magyarán: remélem nem lesz ebből a címből is parasztvakítós moslék, ami manapság oly divatos stílus) .
Inkább robotok ne legyenek, élő szobrok, meg a többi őrült táp, a többi jöhet. Az jó, ha nem csak emberek vannak.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.