Új MOBA érkezik a Heroes of Newerth alkotóitól

  • Írta: fojesz
  • 2013. augusztus 9.
  • Bejelentés
Link másolása
A Heroes of Newerth mögött álló S2 Games bemutatta legújabb fejlesztését, a Strife hangsúlyozottan a csapatmunkát szeretné erősíteni a játékosok között. A HoN sincsen veszélyben.

Az S2 Games szavaival élve a Strife koncepciója "egyszerű": a hangsúlyt a közösség és a csapatmunkát egyszerűvé tevő, illetve előnyben részesítő játékmenet kapja majd, aminek köszönhetően a játékosok remélhetőleg a kooperációt választják inkább a ranglista helyett.

Mint Marc DeForest, a csapat fejese elmondta: az S2 Games már a megszületése óta ténykedik a MOBA-piacon, rengeteget tanultak azóta, és ezzel a tudással a hátuk mögött igyekeznek majd új szintre emelni a MOBA-kat. A játék dizájn tekintetében is letisztult, egyszerű lesz, a képernyőn minden egyértelműen utasít és informál, tök mindegy, hogy kezdő vagy veterán vagy.

A Strife télen rajtol, és az S2 Games azt is megígérte: természetesen a Heroes of Newerth is életben marad.

30.
30.
Adamknight
#28: Na, az ilyen skinek mégicsak jobbak :D.
29.
29.
Gumiember
Ha le merik lőni a HON.-t ezért a fospermetért bedilizek! Ezért nincs már új heroe vagy 3 hónapja.
28.
28.
Strash83
#24: oké, most már csakazért is! :D
http://kepfeltoltes.hu/130810/935249693N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
És ez még nem az összes, egyébként mindegyikhez jár egy Golden skin (pl amit linkeltél is az) ha eléri a God Rank 10-et
27.
27.
Lorthirash
#25: én is sok MMO-t kipróbáltam de egyik sem tudott lekötni úgy mint WoW pedig én nem kezdéskor ekzdtem el WoWozni előtte volt pár mmo
26.
26.
Lorthirash
engem ez nem fogott meg maradok lol meg DOTA2 igazából én már Blizzard All Starst várom.
25.
25.
Gamelord
#17: Ez az egyik sem tett hozzá a recepthez nagyon nem igaz. Csupán egészükben nem lettek olyanok, mint kellett volna. Rengeteg mmo-val töltöttem el az időmet, és sok tetszett is egy ideig, és azt se gondolom, hogy senkinek ne érte volna meg kiadni az mmo-ját pénzügyileg. Moba pedig sokkal kisebb költségvetésű mint az mmo rpg, így ez is sokaknak megfogja érni, és sokan élvezni is fogják.
24.
24.
Adamknight
#23: Beválasztottak még anno a closed beta-ba, és az open-t is meglestem. Van asszem egy olyan 10+os szintű accountom, de igazad van annyira nem fogott meg, hogy maradjak, vagy végignézzek minden skint. Ezt a 2-t pl csak most google-tam ki. http://wac.7725.edgecastcdn.net/807725/website/wp-content/uploads/2013/03/Smite-Poseidon-610x339.jpg

http://wac.7725.edgecastcdn.net/807725/website/wp-content/uploads/2013/06/new-smite-god-athena-poseidon.png

Az első ugye az eredeti Posseidon, a másik meg egy "skin"-je, ha jól látom. Azon kívül, hogy az egyik kék, a másik meg sárga, én sok különbséget nem látok XD.
Mellesleg lassan 2 éve van beta-ban, úgyhogy annyira ezzel már nem nagyon lehet(ne) takarózni... De hát kinek a pap, kinek a paplan. Csak arra a kijelentésedre reagáltam, hogy "teljesen újat mutatott a mobáknál", ami max a TPS nézetben igaz (mellesleg ja, látom, hogy erre gondoltál), viszont minden más alapja megtalálható más mobákban is.

Attól félek, hogy ez az új cím se lesz más. Nem fog tudni semmilyen egetrengető újítással előrukkolni a játékmenet terén (bár ne legyen igazam :D). Mellesleg melyik kiadó csinál a saját játékának konkorenciát? XD Úgy értem a HoN se olyan régi darab, és lehetne még azt is bővíteni, akkor ezt minek? oO
23.
23.
Strash83
#21: mivel még béta verzióban van (0.1.1667.2), és folyamatosan fejlődik, szerintem nem kéne olyan szintű tartalmat elvárni tőle, mint egy kész játéktól, viszont nekem még mindig jobb mint a többi felülnézetes moba, ez persze csak az én véleményem, kinek mi tetszik... A játékból meg akkor te sem sokat láthattál, ha szerinted a skinekből annyi van hogy kékből piros színű lesz...
22.
22.
Adamknight
#19: Annyiban viszont egyet értek, hogy a TPS nézet, és a szép grafika miatt a top 5 Mobák között van :D.
21.
21.
Adamknight
#19: Kb annyi újat mutatott, hogy nem felülnézetes XD. A játékmódok benne vannak a LoL-ban is (régi motoros vagyok a LoL-ban, ezért ha nem bánod azt hozom fel :D), a hősök (ez esetben istenek) osztályai ugyanazok (mage/ranged/assassin/brusier/support), a skinek még gyengébbek is, mint a LoL-ban ugye, mert csak egy átszinezésről van szó (pl ha az istened eddig kék volt, most lehet piros színű is XD). A meccsek után kapott pontokat pedig csak hősök megvételére használhatsz, nem úgy mint a LoL-ban, ahol a rúnákat/ rúna oldalakat is azokból kell összekaparni (persze ha nem fizetsz értük). A minion típusok is ugyanazok: vannak melle-k, ranged-ek, meg néha spawnolnak ilyen "elite" minionok is. A tornyok aggro-ja ugyanúgy működik. Még esetleg annyit lehet újításnak nevezni, hogy az inhibitorként szolgáló főnixek, és a Nexusként szolgáló minotóruszok is visszatámadnak. A jungle a Smite-ban is kb ugyanaz, mint a LoL-ban, annyi különbséggel, hogy kicsivel többféle buff van. Más részről meg szerintem a TPS nézet sokkal átláthatatlanabb teszi a játékot, mint a felülnézetes.

Hogy a hírhez is hozzászóljak, engem nem nyűgözött le ez az "új" moba sem :D.
20.
20.
mateszking34
#19: én ismerem az tényleg jó lett.különösen a TPS nézet miat.
19.
19.
Strash83
A Smite-ot senki sem ismeri? Nekem se a LoL, se a Dota2 nem jött be, de ez teljesen újat mutatott a mobáknál, hiszen nem felülnézetes, akit érdekel nézzen utána, csodálom, hogy még nem említette meg itt senki sem.
18.
18.
mateszking34
akkor már csak assasin s creedes moba kell
17.
17.
Split
#16: Cooper911 írta le, hogy a sok próbálkozás közepette lehet hogy születni fog 1-2 elem, ami még inkább előrébb viszi a MOBA stílust. Erre a legjobb ellenérv az MMO piac. 10 éve a WoWot másolja mindenki, mégis egymás után hasalnak el a próbálkozások. Jöttek itt trónfosztóként bekonferált alkotások (TERA, Guild Wars 2, Rift, LotRO, Aion, Neverwinter, SW:ToR, Secret World, és most még csak a híresebbeket említettem) de egyik sem tett hozzá a recepthez. Az egyiknél a szintezés másabb, a másiknál az irányítás, de valahogy ugyan az összes. Remélem hogy a MOBA - ha már ennyi energiát fektet bele ennyi stúdió - nem esik ugyanebbe a hibába, és lesz némi innováció a témában (mint ahogy a LoL is több pályát alkalmaz).
16.
16.
Gamelord
Igazából még nem telített a piac, hiszen maximum 3-4 élvezhető moba van. Ugyanez volt az mmo rpg-vel is, százával jöttek, és minden 200. ért valamit, de nekünk ez sohasem ártott, tehát örüljünk inkább. Egyébként ebben kifejezetten szerintem is van potenciál.
15.
15.
Sanyeszpaloc$
14.
14.
SLi
13.
13.
SLi
#12:
ennyi erővel a foci is unalmas hisz 150 éve ugyanolyan a pálya, inkább írd, azt hogy nem értem ezt a játékstílust ezért nem tettszik, és nem értem mások miért szeretik, sokkal hitelesebb lenne.

meg a kockázás, mint végső érv
lol,
kb mintha egy pornós oldalon a csajok egymást kurváznák le, baromi hitteles ez is ...
12.
12.
mestermagyar
#10: Én a MOBA értelmét egydül mobilon/tableten látom. Ott azért lenne valami értelme. Csak nehogy az ötletemtöl vezérelve minden 2. Programozó azt kezdjen rá csinálni.
-_-

Ez is valami wowszintü hülyeség, ahol újra beindul a kockagyár, aki csak ezzel játszik. Csak ebben nincs akkora izgalom. 200x ugyanaz a pálya, és kö papír ollózás az ellefnéllel. Akinek nagyobb a wikipédia az agyában, az nyer.

Normális nagypénzes játékkészítök ne egy ilyen sémát gyártsanak, mint a COD-nál sokan tették.
11.
11.
Dreadlox
már lassan a looney toons is lesz MOBA-ba, faszért van ennyiféle, ha lényegébe majdnem mind ugyan az, más karakterekkel, helyszínekkel
10.
10.
Split
#8: A probléma itt talán az, hogy a MOBA műfajából adódóan egy bizonyos réteget mozgat csak meg. Lehet szeretni, vagy nem szeretni, de nincs köztes állapot. Ez a játékosréteg már begyepesedett egy-egy régóta futó programba (DotA, LoL, HoN, ésatöbbi...), ahonnan szerintem nehezen váltanának már az újabb felé.

De még csak nem is ez a baj, hiszen hogyan is lenne képes felvenni egy régóta csiszolódó játékkal a versenyt egy vadiúj darab? A jelenlegi helyzet, hogy egy nagy(?) tapasztalatokkal rendelkező fejlesztőcég csinál magának konkurenciát egy újabb MOBA játékkal azért nem mindennapos. Általában noname kis cégek, vagy rettenetes játékaikról elhíresült stúdiók próbálják meglovagolni a viszonylag alacsony költségvetésből kihozható játékok hullámát - mint amilyen a MOBA is.

Szóval én az ilyen MOBA híreknél már csak a fejemet csóválom, hogy ennyi erővel akár értelmes játékot is fejleszthetnének.
8.
8.
Cooper911
#6: Aztán amikor végeztél a fejlesztéssel és tök frankó az egész akkor a Disney kopogtat az ajtón, hogy ezt talán nem kéne. :)

Ez a sok moba olyan mint anno a sok második világháborús fps aztán meg a sok zombis játék. Most ez megy, ezt lovagolják meg a készitők. Szerintem nem baj hogy ilyen sok jön. Ami sz.r lesz azzal úgysem fognak játszani, de mindegyikben lehet egy egy olyan ötlet ami továbbviszi majd a MOBA műfajt.

Egyébként valami Transzformerseszombismásodikvilágháborússtarwarsos moba tényleg jó lenne :D
7.
7.
Arbalest321
#6: Star Wars Moba? Zseniális ötlet, hogy nem jutott eszembe. Megyek is fejleszteni. :)
6.
6.
mestermagyar
#5: Tudodmit, egyszerüen cserélj ki 1-2 lolos/dotas modellt, textúrázd, és nevezd át a tárgyakat, és máris lesz star wars MOBA.
5.
5.
Split
Hmmm... az a baj manapság, hogy alig van MOBA játék. Nem értem miért nem csinálnak még többet?! Egy térkép kell csak, meg egy tucat balanszolatlan karakter, és kész is az alacsony költségvetésű MMO! Ebben van a jövő, gyorsan fejlesztek egyet én is!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...