Az Ausgamersnek adott interjújában Tymon Smektala, a Techland producere elárulta, hogy megérti azokat az embereket, akik a Dead Islanddel hasonlítják össze a Dying Lightot, de a példa akkor sem fedi teljesen a valóságot. Az akció valójában egy "nagyon kis része" annak, amit a játék kínál.
Lehet, hogy első ránézésre a Dead Island ugrik be, de ott vannak a parkour elemek, s akkor sokkal inkább a Mirror's Edge-re hasonlít az alkotás. A producer szerint ez az összehasonlítás sem állja meg a helyét. Példának okáért a DICE játéka meglehetősen kötött és lineáris, a tárgyakkal való interakció is hiányzik, ezzel szemben a Dying Lightban arra mehetünk, amerre csak akarunk, s az egész környezetet felhasználhatjuk a túlélésünkhöz.
A Dying Light jövőre jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra, Xbox One-ra, PS3-ra és PS4-re.
2DB I7 4,2es proci.
2DB GTX TITAN
32GB RAM 2666GHZ
2TB VINYÓ
Megjött a NextGen Korszak Yeeeay,nem kell optimalizálni a játékokat,pfff hát minek?!,konzolok bírják PC meg mindenkinek olyan van mint a NSA-nak.
Szerintetek jót tippeltem?
Itt viszont megint visszakanyarodtunk a Dead Islandhez,ugyanis ez ott is megvolt.most akkor WHAT?!
néha olyan hülyeségeket tudnak mondani...
én nem hiszek a techland-nek; mirrors edge? kétlem hogy képesek lesznek összehozni egy olyan jól irányítható fps-platform-t, mint amit a DICE kreált
Amúgy legyen olyan amilyenre ígérik.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.