Az Obsidian Entertainment vezérigazgatója, Feargus Urquhart a Rock, Paper, Shotgunnak árulta el, hogy a fejlesztőcsapat jövő március-április környékén új Kickstarter-projekttel rukkolna elő. A játékról egyelőre nem sokat mondott, az biztos, hogy licencen alapul majd, és a Pillars of Eternityhez hasonlóan ez is a Unity Engine-t fogja használni.
Urquhart felemlegette a Planescape: Torment és az Icewind Dale esetét, amelyek bár ugyanazt a motort használták, mégis teljesen mások voltak. "Azt próbálom kitalálni, hogyan tudnánk valami olyasmit készíteni PC-re - a konzolokról most ne beszéljünk - a Unity Engine-nel, mint a Skyrim?" - tette fel a költői kérdést, ami azért segít betájolni, hogy mire készülhetnek a srácok.
A Pillars of Eternity fejlesztésével kapcsolatos tapasztalatok alapján, azt szeretné majd újra átélni, ahogy a létező legtöbb kreativitást passzírozza ki a csapatából.
"Ha odafigyelnénk a méretekre, és hagynánk Chris Avellone-t szabadon dolgozni, hogy készítsen egy teljesen új világot, egy nyitottabbat, vajon mire lennénk képesek? Mennyibe kerülne? Megérné epizodikusra csinálni? Mert ha azt mondjuk, csinálunk egy 100 órás játékot, rögtön jönnek a kérdések: nem fog az milliókba kerülni? De mi lenne, ha 10 órás epizódokat készítenénk, és azokért 10 dollárokat kérnénk? Persze mivel általában ha 10 órát mondunk, a végeredmény 15 órás lesz, ez azt jelentené, hogy öt epizóddal az emberek 50-75 óra játékot kapnának."
Urquhart a projekt alapjául szolgáló címről nem volt hajlandó elárulni semmit, annyit szögezett le ironikusan, hogy nem az Alpha Protocol folytatásáról van szó, és hogy egy olyan licencet választottak, ami az adottságai mellett a kreativitásuknak is teret ad.
A kickstarter jó ötlet, mivel tudomásom szerint csak "megígéred", hogy ennyit fogsz fizetni, de ha befullad a project, akkor nem fizetsz, kész.
Felőlem bármi jöhet tőlük. Főleg Chris Avellone-tól, aki a hardcore szerepjáték készítés utolsó mohikánja.
Ezért fordulnak hozzád, és hozzám, hogy van egy ilyen valamijük, ha tetszik, és játszani akarsz vele, adj pénzt, és megcsinálják. Befektetés...
Most nem kiadónál/befektetőnél kell kopogtatni, hanem lehet játékosoknál is. Nem egy rossz dolog szerintem.
Fejlesztésidő legalább 1 év, hatalmas költségekkel, és leghamarabb bevétel akkor van belőle, amikor végre piacra dobod...
Sajnos divat lett más pénzéért kunyerálni :(
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.