A Ubisoft jóvoltából kilenc screenshot futott be a Tom Clancy’s The Divisionről, amik az éjszakai harcokat mutatják be, és még tetőtéri látképeken is gyönyörködhetünk. A világvége is látványos tud lenni - de még mennyire!
A Ubisoft Massive blogján érdekes bejegyzésre bukkanhatunk, amiben a srácok kitérnek a Snowdrop Engine fejlesztésének kulisszatitkaira. A The Division nem pusztán szebb és nagyobb játék, mint az előző generáció alkotásai, hanem sokkal okosabb is.
Ha minden jól megy, a The Division még idén megjelenik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.
Nem mintha sok értelme lenne az egésznek...
Az a lényeg, hogy minél több jó játékot adjanak ki, hiszen szeretünk játszani.
Amúgy várós a játék, bár az nem szokott általában jó jel lenni, ha egy játék fejlesztését újrakezdik majdnem az elejétől. Úgyhogy ém ,ajd kivárok a vásárlással.
Szerintem minden konzolos tisztában van vele, hogy egy PC lehet erősebb mint egy konzol(ugyan úgy gyengébb is ám), ez nem kérdés, és sosem volt az.
Ahogy az sem, hogy PC-n minden játék képes az 1080p/60fps-re, sőt már többre is.
A baj ott van, hogy a PC-sek akik itt indítják állandóan a vitákat, valamiért nem képesek elfogadni, hogy attól mert gyengébb hardverilag a konzol, még szinte ugyan úgy fog kinézni mint PC-n, az egyetlen különbség csak a felbontásban és a sebességben lesz, ami pedig attól függ, hogy milyen géped van.
Valaki magyarázza el nekem, hogy ez miért zavarja őket? Ezzel akarják nyugtatni magukat, hogy volt értelme elkölteni 2x annyit a gépre mint egy konzol kerül? Vagy csak egyszerűen nem bírják elfogadni, hogy egy 400 €-s hardveren szinte ugyan úgy néznek ki a játékok mint egy 1000 €-s PC-n?
Nem akarok vitát indítani, ez csak egy egyszerű kérdés, bármiféle támadó jelleg nélkül.
Tehát az egész érvelésed netto hülyeség...
és nem vitát gerjeszteni akarok...csak mondom.......
ÉS EZ SZINTÉN SZUBJEKTÍV VÉLEMÉNY, NEM VITAINDÍTÓNAK SZÁNTAM!
Komolyra fordítva:
Nem vagyok PC homosexuális, csak leírtam a szubjektív véleményem.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.