Ha szerettél volna többet megtudni a legújabb Assassin's Creed-epizód hátteréről, itt a remek alkalom, hiszen Alex Amanico, a Unity projekt kreatív igazgatója a rajongóktól származó kérdésekre válaszol.
A Unity kezdettől fogva az első teljesen next-gen elemnek készült az Assassin's Creed-szériában, így ehhez a fejlesztők olyan szűk utcákból felépülő, gazdagon lakott európai várost kerestek, ahol nagy tömegek, hatalmas történelmi építmények és veszélyes, de izgalmas események uralkodnak. Így érthető okokból a francia forradalom-korabeli Párizs a lista élén szerepelt.
Az interjúból az is kiderül, hogy a Unity akár rebootnak is tekinthető, ami magyarázatot ad arra is, hogy a széria eddigi számozásának megfelelően miért nem szerepel a római ötös a címben.
A játék helyszínét a csapat történészek segítségével rekonstruálta, hogy a lehető legközelebb álljanak a valódi eseményekhez. A városban emellett minden épület arányos méretű a fizikai megfelelőjéhez képest, melyben a fő történetszál mellett tizenegy kooperációs játékmenetet kínáló helyszín is elérhető lesz.
Ha további részletekre vagytok kíváncsiak az október 28-án Xbox One, a PS4 és a PC platformokon megjelenő Unityról, vessetek egy pillantást az alábbi kérdezz-felelek videóra:
Nem akarok rosszul informáltnak tűnni, de én valahol régebben pont az UbiSoft-ról olvastam valahol, hogy az összes nagyobb cím megkapja innentől fogva a magyar feliratot.
Nem szólt neked az Ubisoft?!
amúgy, ha Cristiano is fordít akkor tényleg mindenféleképpen legyél ott. A játék miatt is és egy blogot is írhatsz a "legszebb" pillanatokról!.:D
"Nem hiszem, hogy kap, mert akkor már halottunk volna róla."
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.