A Joystiqnek adott interjújában a Bethesda marketingese, Pete Hines kifejtette, hogy a Zenimax Online Studiost érintő elbocsátások elfogadott normának számítanak egy olyan típusú játék esetében, mint a The Elder Scrolls Online.
Egy nagyszabású MMO elkészítése hatalmas munkaerőt igényel, de nem csak a premier előtt, hanem után is, amikor az ügyfélszolgálatot elárasztják a vásárlók kérdései és panaszai.
Fél évvel a megjelenés után a hisztéria leül, a virágzó online közösség stabilnak mondható, így logikus, hogy a korábban felvett dolgozók egy részétől meg kell válniuk. Pont ezt történt a minap.
Hines szerint a csapat továbbra is elkötelezett a The Elder Scrolls iránt, folyamatosan készülnek az új tartalmak és előkészítik a játékot a konzolos premierre. Az Update 4-ben például az Upper Craglorn régióban fordulhatnak meg a játékosok, ezzel egy időben hűségprogram is indul.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.