A DICE alaposan aláásott a renoméjának, amikor tavaly ősszel eléggé bugos formában küldte a boltokba a Battlefield 4-et, ráadásul hónapokkal a megjelenés után sem tudta kigyomlálni teljesen a hibákat és a netkód sem volt valami stabil. De mi a helyzet a sorozat következő darabjával, a Battlefield: Hardline-nal?
A kreatív direktor, Ian Milham szerint mindenki azt kérdezi tőlük, hogy "játék működni fog-e", amire azt válaszolják, "igen, működni fog".
A történelem ezúttal nem fogja önmagát ismételni, elvégre a munkálatok már a Battlefield 4 megjelenése előtt egy évvel elkezdődtek, a Visceral szorosan együttműködött a DICE-szal, rengeteg munkát beleöltek az optimalizálásba és saját megoldásokkal is előrukkoltak. Egyidejűleg öt platformra fejlesztenek párhuzamosan, ami persze megnehezíti a dolgukat.
Milham megnyugtatta a nagyérdeműt: egy rendkívül sikeres bétateszten vannak túl, a jövőben pedig más platformokon is tesztelhetjük a Hardline-t. Nagyon komolyan veszik azt, hogy a megjelenéskor egy működőképes játékot kapjunk a pénzünkért
Hírhez: Jó vicc !
Most komolyan, ezért hálásnak kéne lenni, vagy mi??
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.