Dying Light - törölték az előző generációs portokat

  • Írta: zoenn
  • 2014. október 29.
  • Hír
Link másolása
A Techland lemondott a nyitott világú zombis címének PS3-as és Xbox 360-as portjáról. A csapat elmondása szerint a régi konzolokban egyszerűen nincs elég szufla az ambiciózus Dying Light futtatásához. Sajnáljuk.

A Dying Light a korábbi tervekkel ellentétben mégsem jelenik meg PS3-ra és Xbox 360-ra. A történelem ismétli önmagát, a fejlesztők ugyanezt eljátszották már egyszer a Hellraiddel is. A Techland állítása szerint az előző generációs portok alapos belső vizsgálaton estek át és az eredmény lehangoló volt. A régi konzolokon nem tudott megfelelő minőségben futni a Dying Light.

A csapat nem hajlandó kompromisszumokat kötni, így úgy döntött, hogy csak a három legerősebb platformra adja ki a zombis címet.

Magyarán a játék igazi next-gen alkotás lesz. A lengyel fejlesztő eldicsekedett azzal, hogy a motor egyszerre 200 ezer objektumot pakol a képernyőre, mindezt realisztikus, fizikaalapú bevilágítási rendszerrel spékeli meg, ami tényleg feszegeti az új konzolok határait.

Ez persze nem vigasztalja a PS3- és Xbox 360-tulajokat. Nekik csak annyit tudunk mondani, ha mindenképpen a Dying Lighttal akarnak játszani, gondolkozzanak el a váltáson.

15.
15.
Pizza74
#11: Mintha a PC tulajokat érdekelné egy FPS lock. #modding101
14.
14.
Ebben megkapjuk Machete Machete-jét is.
Milyen komoly, pedig még ki sem jött a harmadik rész amiben Justin Bieber-t ketté hasítják majd :D
Én már csak a zombikat nem értem.
Mindig ugyanúgy néznek ki.
Kezd ez már gáz lenni.
Mint a vámpíroknál, találjanak már ki valami új kinézetet, mert ez már annyira amatőrnek hat.
13.
13.
Raam989
#2: Nem, az ilyet kutatási és fejlesztési költségként szokták elkönyvelni. A tapasztalat megmaradt. :D
12.
12.
bodortamas1
#11: Ne kergess hiú ábrándokat ;)
11.
11.
anarchoid
#9: konzoltulajkent remelem, lekorlatozzak a pc-set 30fps-re es a konzolos kepessegure .. hadd orulj ;)
10.
10.
KeXxX
Hát akkor szopjanak le, én pont PS3-ra vettem volna meg.
9.
9.
bodortamas1
PC-s tulajként ezzel egyetértek. Remélem az R9 280X, i5 és a 16 gb ram elég lesz hozzá. Ha nem is az ultrához, mert ahhoz gondolom kelleni fog az i7, legalább high-on jó lesz.
7.
7.
izolee69
#2: Sok éves szoftveripari tapasztalatból mondom, hogy sajna sokszor születnek ilyen döntések. Valószínûleg itt is az volt, hogy elérkeztek egy olyan ponthoz, amikor mérlegelni kellett, mi a nagyobb veszteség: ha veszni hagyják az eddig befektetett munkát, vagy ha még többet tolnak bele úgy, hogy nem látni pontosan a végeredmény sikerességét. A kevésbé rosszat választották, ami egy profitorientált világban teljesen természetes.
5.
5.
RangerFox
Jó döntés volt, ezek a konzolok már réges rég kiszolgálták a játékosokat, ennyi kraft volt bennük.
4.
4.
felegyi
#3: Pedig azokra írják... a pre-gen eltörlését pipálom, teljesen egyetértek. Nem azt mondom, szívesen betettem volna PS3-ba, nos de amit kaptunk volna azzal nem lennénk megbékélve. Evil Within katasztrófa rajta, és szerintem már nem lesz jobb...
3.
3.
balázs fecó
Szerintem még a next-gen konzolok sem fogják bírni.
2.
2.
McDuff
#1: Szerintem meg nem.nagyon vártam ezt a játékot xbox360-ra,sztem azért egy Dead Island minőségű (grafikailag értem,főleg hogy azért annyira ez se szép) portot összehozhattak volna ha nagyon akarják. Végülis ugyanaz, csak itt most ugrálhatsz is...
és ha már itt tartunk, az eddig belefektettet munkaórák az előző-genes portokba az most akkor kuka? elkönyveljük veszteségnek oszt jóva' ? nem érte volna meg mégis,kérdem én?
1.
1.
KopyAti
Szerintem ez egy jó döntés volt!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...