Bár egyelőre csak a PC-sek örülhetnek, a Call of Duty: Advanced Warfare-hez érkező javítócsomagot hamarosan a konzoltulajdonosok is letölthetik. Addig is vessetek egy pillantást a foltozásba foglalt változások listájára.
A Sledgehammer Games kiadta az első javítást a Call of Duty: Advanced Warfare PC-verziójához. A stúdió úgy tervezi, hogy az Xbox One-ra és PlayStation 4-re szánt foltozás még a héten elhagyja a műhelyet és talán szerdára meg is érkezhet.
Az alábbi listában olvasható változások ugyan a PC-s patchhez készültek, de képviselik az összes platform átalakításait.
- Helyrehozott játékon belüli chatüzenet-elhelyezés a kijelzőn.
- A presztízs, az emblémák és a kihívások alaphelyzetbe állásának javítása.
- A presztízselés után alaphelyzetbe álló mesterlövész- és álcázás-kihívások javítása.
- Kapcsolódási optimalizáció a szerverekhez.
- A hibásan frissítő ping-állapotjelentések helyreállítása.
- A presztízselés után nem gyarapodó ranglistás statisztikák problémájának javítása.
- A kihívások finomhangolása a fegyverálcázások feloldásával kapcsolatosan.
- Kijavított körökre osztott játékmódok, melyek a nyertes/vesztes arányokat érintették.
- Hozzáadott opció az eSports szabályok feloldására a privát meccsekben.
- Javított fegyver-újratöltési probléma, mely bizonyos körülmények között gyorstöltésnek számított.
- Hozzáadott leírás az újratöltéshez, mely arról tájékoztat, hogy dupla lenyomással gyorstöltheted a fegyvert.
- Javított dupla tapasztalatpont értesítő, mely mostantól nem látható privát meccseken, a harckészültségi programban és a túlélő módban.
- 4x vagy 2x jelzés attól függően, hogy van-e "loot double xp" tárgy.
- Hozzáadott dupla tapasztalatpont-ikon a kitüntetés értesítőkön, mikor a dupla tapasztalatpont-mód aktív.
- Javított ritka mentési probléma, mely hatással volt a játékban történő előrehaladásra.
- Az egy meccs alatt elérhető KC értéke meg lett növelve 85-re.
Esetleg egy heti round up cikkben írhatnak róla mi történt a héten összefoglaló keretében. De így külön, ez egy hír... Ne már...
Várjatok van itt még több is:
Dota 2
Nov 5.
- Match Ready dialog now works when in a bot match.
- Fixed effects attached to Whale Blade, Kantusa and several other items not always drawing properly
- Improved network performance with various muli-target attacks (like Cleave)
- Various Phantom Assassin ambient weapon effects have been fixed.
- Fixed a bug that could cause low end settings to not display effects properly
- Wards with auras such as Juggernaut’s healing ward, Tusk’s Sigil, Pugna’s Netherward, etc. will now properly stop ambient effects when they expire or are killed.
- Fixed Phoenix not being pickable in CD
- Various pathing fixes
- Enabled creation of local lobbies with 5v5 bots
- Fixed hero guide submission.
- Fixed a bug with the Terrorblade Arcana where the portrait colors would be wrong after respawning.
- Fixed a bug with the Terrorblade Arcana where Terrorblade would lose his wings after respawning in some cases, such as after swapping from a player who didn't own the arcana.
- Fixed a bug that caused customized particle effects spawned by animations, like Juggernaut's critical hit, to only show the default.
Guns Of Icarus Online
Nov 7.
Changes:
- Novice levels have been changed to level 1-7.
- Non-novice players will no longer be sent to novice matches, regardless of wait time. This means novice matches will no longer be turned into normal matches.
- When novice players wait in queue for more than 2 minutes, they will have the option to join normal matches. If they do, they may get into any normal match. If they don't, they may need to wait, but will not face non-novice players.
- Matchmaker will now value balanced matches more, as well as some additional balance enforcements. Players will be less likely to be sent to unbalanced matches, unless we deem that they have waited too long.
- System made matches (including custom matches that recruit from queue) will have an upper limit of 3 rematches, which will down by per rematch. If there are no more rematches, the end match vote will be replaced by an alert message, and everyone will return to lobby as crew forms. This will give the queue more people to draw from while still allowing players to rematch against great opponents.
- Player level in chat message will be the max level (of 3 classes), rather than current class level.
Fixes:
- Some base system changes, which would allow the bounty event to show up again.
- Bug fix that caused captain in queue to be sent to crew slot or to a full lobby.
- Teaching achievement 8 was bugged, players should now be able to to track and earn "play X minutes with level 1-12 players" now.
- Ship theme objects stuck in the air randomly are now gone.
- Wrong language in Andrew Howell (Fyraxis) voice pack has been fixed
- Image for Desert Scrap has been fixed
- Custom match list scroll bar now scales proportionally to number of listed matches.
- Spotting visibility check reverted to less restrictive 1.3.7 behavior (yes it’s still occasionally weird)
Payday 2
Nov 11.
http://overkillsoftware.com/gagehistoricalpack/
Ezek után követeljük a WoW, Warframe és az Assassin's Creed sorozat javításait is tegyék közzé itt a GK-n!
*Kappa face*
COD és az eSport... Jajjj de jót nevettem.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.