Tegnap hivatalosan is bemutatkozott az Eidos Montreal újgenerációs grafikus motorja, a Dawn Engine, aminek alapját az IO Interactive Glacier 2 motorja szolgáltatta.
Az Eidos Montrealnál is beköszöntött a next-gen, tegnap ugyanis hivatalosan is bemutatták vadonatúj grafikus motorjukat, a Dawn Engine-t. Az IO Interactive műhelyében készült és az új Hitman-játékban már bizonyított Glacier 2 engine szolgáltatta az alapot , ami az ígéretek szerint többek között jobb renderelési képességekkel bír, fejlettebb valósidejű fizikát, valamint mesterséges intelligenciát kínál majd a fejlesztőknek. A lenti kép már az új motor képességeit igyekszik megmutatni.
Bár nálam ha kész egy motor, azzal dicsekedjenek mert ez így csak spekuláció hogy ilyet szeretnének a fejlesztők.
Ez nem egy kész játék marketing képe, szóval igen lehet hinni ennek, most fogom a fejem megint ha nem haragszol.
De azért nem haragszol meg, ha megkérdezem neked mi jött át ennyire a képből?
És a másik, hogy manapság lehet hinni a képeknek és videóknak? ;)
#1: +1, szerintem a GTA V ilyen szempontból jól teljesít, persze itt sincs MINDEN jól megcsinálva, de rengeteg mindenre figyeltek.
Mit szolnál hozzá, ha az új részben olyan intelligencia lenne, aki felismeri ezt az egyedi stílusjegyet és kivédi? Ha azért kellene változtatnod, mert a gép megismerte a mozgásod és tudja, hogy ha általában ezt csinálod, akkor így kell végződnie. De tovább megyek.
Legyen kicsit még okosabb.
És legyél te is.
Tudja a fen elsoroltakat, de te becsapod és más stílust löksz be, hiába várta a támadást, nem az lett.
De idővel erre is felkészül.
Várja, hogy támadj, de te összezavarod mert a legrégibbet használod, holott már ehhez nem szoktál folyamodni Ő így nem is erre készül.
És akkor most megkérdezem mégegyszer. Mit szolnál, ha nem csak az open world-be, hanem ebben is versenyképes korunkhoz hű intelligencia lenne benne? Mert kicsit szerintem élvezetesebb lenne ;)
Nincs bajom vele, de nyomják itt a project cars képeit is a pofámba, a kinagyított küllőivel, hogy hú...meg azta. Majd ha megoldják, hogy ne legyen benne láthatatlan pálya széli fal, vagy barom kamikaze MI-k akkor dicsekedjenek. Akárki akármit mond, egy játékbejelentésnél ilyenről nem lehet hallani, csak a rengeteg fotó és széttrenderrelt videók, hogy milyen gyönyörű.
Na én inkább megeszem a nagyanyám, kicsit odakozmált házi süteményét mint a tesco-s íztelen, de gyönyörűen tálalt képviselő fánkját...
Játszol egy játékkal, amiben míg átkelsz az utcán elmész több száz ember mellett, úgy hogy nem csak a menésük, hanem az aközben végzett cselekményük is eltérő. Az utca tele van autókkal és a sok hang keveredéséből létrejön a ZAJ. ---ilyen játék nincs.
Vagy Átmész az utcán, van max 20-30 ember, meg 10 kocsi. Az embereknek még a szőrzetüket is messziről látod, az autókat meg mintha akkor polírozták volna fel és még megborotválkozni is meg lehet a tükörképbe. De persze ez a 30 egység részletgazdag és többszörösére is kinagyítva gyönyörű ---> Valóság.
Na inkább ne legyen a kocsi alja kidolgozva, vagy ne számolgassa nekem a proci a város csatornarendszerébe is csillámló vizet, amit egyébként jobb esetben is csak 0,1%-ban látsz a játékból. Grafika helyett inkább töltsék már meg azt a rohadt várost, űrhajlót, versenypályát.
Az nem baj, ha az MI ugyanolyan hülye mint 10 éve.
Ha a fizika csak apró léptekben fejlődik.
A tereptárgyak száma és a terület mérete úgyszintén (tisztelet a kivételnek)
Se különböző anyagsűrűség, se normális találati sebzés. Se semmi. Csak és kifejezetten a grafika...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.