Dota 2 - Decemberben tízmillióan játszották

  • Írta: Shifty
  • 2015. január 5.
  • Érdekesség
Link másolása
Mozgalmas évet zárt a Valve sikerjátéka, a Defense of the Ancients-nek a második része, a stúdió által kiadott közlemény szerint ugyanis az év utolsó hónapjában több mint tízmillióan játszottak a LoL kihívójával.

Az előző esztendő utolsó hónapjában igazán felpörgött a WarCraft III modjából komoly különálló eSport-játékká vált Defense of the Ancients 2, a Steam Charts adatai szerint ugyanis csak decemberben több mint tízmillióan játszottak a játékkal.

Az is sokatmondó adat, hogy 2013 januárjában még csak 147 748 játékos játszott egyszerre, tavaly ugyanebben a hónapban már 393 000-en eresztették egymásnak hőseiket, az idei év első három napjában pedig már most megdőltek a korábbi rekordok, hiszen ez a szám máris elérte az 530 ezret.

29.
29.
Pantz
Én nagy DOTA fun vagyok a magam 2500+ órájával...
Aki nem ismerte a DOTA-t, vagy a MOBA-kat, akkor az kezdje a LoL-al - egyszerűbb... Itt még nem kell figyelned arra hogy az enemy creepjeit is levadászd a sajátjaidon kívül - Hogy ő lassan fejlődjön, és kevés pénze legyen!

Ui.: PUDGE ruuulzzzz
28.
28.
Cipo3
#26: Hát engem kérdezhetsz mert dotázok még se vagyok dota hív. Válaszd azt ami neked áll. Dota a legbonyolultabb, legszofisztikáltabb a műfajban. LOL pl. jóval szélesebb rétegeket mozgat meg könnyebben megtanulható. Viszont míg a DOTA teljesen ingyenes. A LOL-ban fizetned kell ha a kedvenc karaktereddel akarsz játszani. (mindig más az ingyenes). De bejött nekik mert a legtöbbet ők kaszálják a moba piacon
26.
26.
Chrysh
Hát...én az online játszást még nagyon sokáig bojkottálni fogom, a MOBÁ-kat meg főleg, mert amikor kérdezek róla hirtelen mindenki felszentelt LOL vagy DOTA hív lesz (MMO esetében a WoW ilyen) és minden más pocsék, szóval a lehető legobjektívabb véleményt ezen a téren kicsikarni szinte lehetetlen, de ha már MOBA, akkor a Smite tűnik érdekesnek...
25.
25.
Tr4nCe
#22: ott a pont! :) Dagger powa!
22.
22.
Cuppak
#10 4.7k MMR - sniper-t imádom, több mint 80% winrate :D, még itt sem tudják hogy kell ellene játszani.. blink dagger kötelező az esetek 90%ban.
17.
17.
Gumiember
Nagy dotás vagyok de nagyon bosszantó a kevés kiadott hős és mód a LOL ebben fényévekkel előrébb jár sajnos.
16.
16.
br1Koo
#2: A kezdők nem is érthetik. Akkor tudod élvezni igazán ha már a tárgyakat is ismered, meg egyáltalán tudod mit vegyél egy-egy karakterhez.
11.
11.
Cipo3
#5: Versengés mindig jó, de nem az a fő dolog szerintem. Én azt mondanám, hogy mivel több mint 100 hőssel játszhatsz és abból mindig csak 5vs5 kerül kiválasztásra. Sosem lesz összehasonlítható egy CS-vel ahol a castok száma elenyésző ehhez képest. Ott nincs egy olyan cast/hős aki csak healer, nem tud lelőni senkit.

Itt csak 50db 60 perces meccset letolsz, míg megismersz 1db hőst és annak hatását a másik 100 hősre. (jelképes számok) 5000 óra míg minden hősön végigmész. Nem véletlen az esport bajnokai több 10,000 játékórát öltek már bele.

Egyébként kíváncsi vagyok mikor jön ki az első FPS ami MOBA bonyolultságú. Épp volt egy hír itt erről 3 hónapja, hogy készül már, de már nem emlékszem a game nevére.
9.
9.
Cipo3
#2: Óriási különbség egy MOBA játékban az eufória érzése, ami meg sem közelíti egy FPS Multit. Valamint az egész 30-70 perc egy dologba koncentrál, az ellenség bázisának megdöntésében. Egy FPS-ben ha valaki 30/10 -re vezet kill-ben vagy dominationba a területek 70%-át foglalja..ritkán fordul meg a meccs. Úgy játszol, hogy tudod ezt buktátok. MOBA-ban az utolsó pillanatig akármi lehet. Ez valószínű a fejlődési rendszernek köszönhető. FPS-ben ritkán van meccsen belüli fejlődési rendszer hisz 14 percben nem sokat lehet fejlődni. 60 percben van mit.

S ha a bázist addig tartjátok amíg ti magatok is felfejlődtől majd jön egy szerencsés fordulat és mindenki meghal az ellenségnél (~80 sec az újraszületés)..addig vagy meg is nyerhetitek vagy annyira betoljatok az ellenséget, hogy kiegyenlítődnek az erőviszonyok. Az ilyesfajta nyerések a legszebbek a MOBÁban.

KB úgy kell elképzelni mintha a sniperetek a 20. perctől erősebb és messzebbre lövő puskát kapna. Van aki meg a 30. perctől RPG-t kap amit addig nem használhatott...stb.
7.
7.
anarchoid
Dota nagyonnagy jatek lenne ha az osszes mocskos ruszkit kibannolnak belole... buta paraszt mind es angolul max karomkodni tud , de meg azt sem mindig .... kivancsi lennek mas jatekokban is a tuskok ulnek mindig az oroszoktol a gep ele ?
5.
5.
Unknown
#3 #4 köszi az infót ! Nálam a versengés marad a Halo. De akinek ez jön be annak jó játékot hozzá.
4.
4.
Lorthirash
#2: Az amit az előttem szóló is leírt , az hogy jobb vagy másoknál a versengés.
3.
3.
Shannaro
#2: Szerintem a versengést. Elvégre multis játékok, történet nélkül, 30-40 perc alatt lerendezhető meccsek. Úgy hiszem ugyanaz mozgatja a játékosokat, mint az autóversenyeknél.
2.
2.
Unknown
Valaki leírná nekem mit szeretnek az emberek a MOBA-kban ? Kipróbáltam a LoL-t és a DoTA-t is és még mindig nemsikerült rájönnöm.
1.
1.
Cipo3
Tudja valaki LOL hol jár ebben? Mennyien tolják egyszerre?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...