Az Uncharted 4: A Thief's End bejelentésekor a Naughty Dog egyértelműen azt tűzte ki célul, hogy a PlayStation 4-exkluzív játék 60 fps-sel fusson. Időközben aztán visszakoztak a korábbi bejelentésük kapcsán, s ugyanezt tették most a Game Informer legfrissebb interjújában is.
Ebben Neil Druckmann, a játék producere elmondta, jelenleg az a legfontosabb feladatuk, hogy a lehető legszebben nézzen ki a játék, de ennek elérése egyelőre nagyon nehéz feladatnak tűnik. Druckmann szerint ez minden játékra igaz, még a The Last of Us Remasterednél is komoly munka volt elérni a kívánt látványt, pedig az a játék már készen volt, s tisztában voltak vele, milyen végeredményt szeretnének viszontlátni.
A producer elmondta, az Uncharted negyedik részével ugyan igyekeznek a határokat feszegetni, többek között minél realisztikusabb valós idejű átvezetőket készíteni, s persze a 60 fps is cél, de ha ennek hajszolása a játékélmény rovására megy, akkor a csapat meg fogja hozni a megfelelő döntéseket.
Sőt, még az sem zavar, ha néha megakad egy játék (pl. PS3-on a Dragon Age szépen beszaggat csata közben). Immunis vagyok, talán mert gyakorlatilag ZX Spectrumon kezdtem.
Én csak élvezem a játékokat.
Kérdem Én a wii u a gyengébb sokat köpködött hardverrel ami szerintem butaság, miért jön ki rendre 60fps igaz 720p játékokkal amelyk gyönyörűek? Ezek után nekem ne mondjon senki semmit!!! Azert baj van ha már a N.D. Is magyarázkodik aki az előző generáció álleejtős címeit adták, legalábbis grafikailag azok voltak az Unchartedek és a Last of US. A Last Of Us amit én nem tudok abbahagyni annyira bejött a játékélmény is. Mindig várom a végén hátha valami máshogy alakul de igy van rendben igy kellett befejezni.... :) szóval konzolos szemszögből nekem mindegy mennyi fps mekkora felbontás csak élvezzük! Úgy mint a Rogue Legacy-t ahol ezredszerre is belépsz a kastély kapuján.... ;)
Egyébként tökéletesen elég a 30 FPS minden játékhoz csak stabil legyen, igen még online FPS-ekhez is, csak a ping számít.
Amire sokan itt azt mondják, hogy 25 FPS, az a valóságban 10-12, ha valaki nem hiszi el szívesen megmutatom neki teszt készülékeken.
60 fps-t magas reszeltessegel nemhogy egy konzol se tudott soha, de a felmillas 1000W-os hutoszekreny PC-k se. Mindig volt sok eroforraszabalo jatek ahol felkellett adni a grafikai reszletessegbol ha fps-t akart az ember.
A legjobb az lenne ha valszthatna a user mint pc, nagyobb fps gyengebb reszletesseg vagy kisebb de nagyobb fps.
A fejlesztok meg igenis tudnak jo jatekokat csinalni. Aki a hypermarket szintu nagy kiadok populista termekeitol var ertelmes/jo jatekot az meg mindig csalodni fog.
Az indie fejlesztok pont azert nem allnak be ezekhez a nagy studiokhoz, mert nem akarnak tucat semmilyen csillivli termeket kiadni a kezukbol. Hanem valami egyedit, maradandot akarnak .
Sok nagy fejlesztecegtol folyamatosan potyognak ki a vallalozoszellemubb fejlesztok akik sajat studiokat alapitanak es tobb kevesebb sikerrel jelenek meg jatekaik.
A "csurhe" aki a felbontasra es az fps-re utazik egy jatekban megerdemli, hogy koppanjon jatekelmenyt tekinteteben.
De ha már egy Naughty Dog szerint is nehéz elérni a 60 fps-t Akkor ez a továbbiakban bizonylat arról,hogy még mindíg nem elég erősek a hardverek ? ? ?
Nem a 60 fps fog eladni egy játékot ez tény.....De az is tény ;hogy bizony ilyen hardvereken tükörsímán kéne futnia mindennek.....
És ha ők is a 60 fps t akarták a játékukba de még nekik sem fog összejönni, akkor joggal merül fel a kérdés....
Milyen minőségű játékokat fogunk kapni az olyan csapatoktól akik nem, hogy 60 fps-t
De még a 30 Fps-t is alig bírják elérni ....És akkor a grafikáról nem is beszéltünk .
Igen a látvány nem minden.
De igenis elsődleges szempont...Hisz NEXT GEN KONZOLOK
Nem fasztalicska Angry Birds ezni vettem NEXT GENT
Hisz előszeretettel nyomják nextgenekre mostmár a mobilos játékokat....
Egyesek túlságosan sokat foglalkoznak és remegnek az ilyen baromságokon, holott lehet egy egyszerű indie játék sokkal jobban leköti az embert mint egy roncsá hypeolt technikai csoda. Technika mindig változik mindig jobb lesz, viszont a kreativitás és az ötlet az mindig egyedi marad - ezt képtelenek egyesek felfogni.
Ha már a Naughty Dog-nak is kihívás Ps4 en a 60 FPS , akkor ez minden képpen intő jel.....Igen gyakran fogunk NEXT GENEN 30 Fps-t kapni és 900p -t is....
Nekem is Ps4 van de túlzás NEXT GEN -nek nevezni.
Next Gen minimum
16 magos processzor
16 Gb GDDR 5
8 GB 2 magos Vga
Tudom így nem 116 ezer lett volna.
De így meg csalódások lesznek...
Ugyanis egy teljesen átlagos közepes Pc hozza a konzolok szintjét....
Én magam is jóval erősebb hardverral képzeltem el a Ps4 et........
Az Uncharted 4 sokaknak kevés, de megfigyelheô, hogy itt is közel hasonlò a helyzet. Ami eddig átvezetô volt a PS3-on, most az a vizualitás a játékmenet alatt jelenik meg.
Szerintem elképesztô.
Az FPS szám fontos tényezô, de ami fontosabb az a fejlesztôk kreativítása. Ne felejtsük el azt sem, hogy a PS3 és a 360 megjelenésekor a játêkok csak HD Ready-ben azaz max. 1080i-ben voltak elérhetôek. De sokszor még ezt sem érte el. Én akkoriban egy sima TV-n toltam komponens kábel mellett.
A HD TV-elterjedése segített a konzolokat is nêpszerûsíteni és megjelentek a 1080p játékok, amiken már érezhetô volt a hagyományos TV-ken a visszalépés!
Szerintem rengetegen foglalkoznak az FPS számmal, de szerintem sokan csak divatbol. Vannak játékok ahol zavaro ennek az értéke pl.: autòs játékok esetében...
De szerintem az Unharted-ben ez nem okoz problémát.
Egy biztos:a mostani konzolok nem tudtak akkorát lépni, mint eddig..
Mindenki a WiiU-t szídta, de már sokan látják, hogy a PS4 és a One sem ver rá köröket. Ami a legfontosabb, hogy nem az FPS szám a legfontosabb. Szerintem amelyik konzolos hír ezzel foglalkozik az nem egy konzolos tollábol valò. Legyetek szívesek az alábbi konzolok FPS átlagát leírni: PSX, PS2, Xbox, Gamecube, Wii...csak hogy egy párat említsek. Érdekes ..ezeknél nem volt olyan teszt, ami ezeket taglalja, de mindenkinek volt favoritja.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.