Jonathan Blow és csapata jelenleg egy Myst által inspirált kalandjátékon dolgozik, amit először PC-re és iOS-re, majd PlayStation 4-re mutattak be. Habár a The Witness rendkívül ígéretesnek tűnik, a fejlesztése nagyon régóta húzódik, ez pedig anyagilag is megviselte a srácokat.
Habár a Braid abszolút sikeres volt, és rengeteg pénzt hozott a fejlesztőknek, Blow az Engadgetnek árulta el, hogy a The Witness nemcsak az eddig megszerzett hasznot égette fel, de el is adósította a csapatot: egész egyszerűen most már ott tartanak, hogy a játékra több pénz kellene, mint amit a Braid ki tud termelni, így a különbözetet a hitelekből kénytelenek kiegyenlíteni.
Blow szerint a Braid ugyan még mindig jól fogy a népszerűbb platformokon, azonban a játéknak mindig is az Xbox 360 és a PS3 volt az elsődleges bázisa; márpedig ez a két gép kifutóban van, az emberek egyre kevesebb digitális játékot vesznek rájuk.
A The Witness megjelenési dátuma még mindig nem ismert, de Blow reméli, hogyha egyszer elkészülnek, lesznek olyanok, akik megveszik a címet.
Emiatt talaltak ki a kickstarter+ early access + fizetos betakat - hogy legyen vmi beveteluk megjelenes elott es kevesebb kolcsont kelljen felvenni.
Meg a Blizzard is fizetos betat csinalt a HOS-bol, pedig aztan ok nincsenek raszorulva.
Manapsag mar bevett szokas,hogy a nagy konkurenia miatt (rengetegen fejlesztenek mar jatekokat) mindenfele "hireket" terjesztenek adott jatek kapcsan hogy legyen publicitasa es a koztudatban maradjon.
A legjobb ingyenreklam egy celzott kozonsegnek.
Aki nem csinalja ezt az hoppon marad, mert sok potencialis vasarlo nem hall/olvass adott jatekrol.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.