A Beyond Eyes Sherida Halatoe fejéből pattant ki, aki már három éve dolgozik a címen. A játék először egy iskolai projectre készült, de a munkát ezután is folytatta. Most a Worms-sorozatot is jegyző Team 17-tel állt össze, hogy befejezzék a munkát.
A játékban egy vak kislányt, Rae-t irányítva kell megtalálnunk egy macskát. Mivel hősnőnk vak, ezért alapból a játékos is csak egy nagy fehér masszának fogja látni a világot, azonban amint interakcióba kerül a környezettel, kirajzolódik előttünk minden. Például ha Rae kutyaugatást hall, akkor a hang irányába nézve meg fogjuk látni a kutyát is.
A játék a felfedezést és a tárgyakkal való interakciót helyezi előtérbe, így egyfajta kalandjátékként tekinthetünk rá. Sokaknak talán a PlayStation-exkluzív The Unfinished Swan juthat az eszébe a játékról, de Sherida Halatoe szerint amikor a Beyond Eyes ötletei felmerültek, még csak techdemóként volt jelen a nagy előd.
A hölgy szerint a játék valamikor 2015-ben jelenik meg.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.