A DiRT Rally ugyanis PC-exkluzív, és már játszható is az Early Access-változata 27 euró fejében. És süssünk is el itt gyorsan egy még fontosabb infót: a fejlesztők célja az, hogy ezúttal egy hardcore ralijátékot csináljanak, ennek megfelelően kipucoltak a címből minden olyan (tartalmi és játékmeneti) extrát, amivel az utóbbi időben sikerült felvizezniük a játékaikat.
Itt ügyesebben kell majd vezetnünk, a DiRT Rally nem lesz annyira elnéző, mint a korábbi DiRT-epizódok, és a visszatekerés funkciótól is megszabadultak a készítők. A verdánk sérüléseit csak a pályák között javíthatjuk majd, már ha lesz rá elég időnk és szerelőnk, és a pályák maguk is sokkal élethűbbek lesznek. Ezekből egyelőre 36 van egyébként, a játékban három helyszínen (Wales, Monte Carlo és Acropolis) csapathatjuk 17 autó közreműködésével.
A játék a következő időszakban folyamatosan bővül és épül majd, és a fejlesztők ígéretei szerint minden frissítést ingyen kapunk meg hozzá - a mikrotranzakcióktól sem kell tartanunk. Május végén jön az első nagyobb update, benne a Pikes Peak helyszínnel és néhány új autóval, június végén pedig érkezik a folytatás, méghozzá egy németországi tereppel.
A DiRT Rallyt a DiRT-csapat veteránjai hegesztik, és a Codemasters-leépítésekről szóló hírek után meg sem lepődünk, hogy a srácok ezúttal egy "kisebb" projektet vállaltak be: elvégre az sem véletlen, hogy az F1 2015 csak némi fáziskéséssel teszi tiszteletét az új konzolokon, és hogy az Overlord: Fellowship of Evil sem tűnik a sorozat teljes értékű folytatásának.
A Codemasters maga is leszögezi: ez nem a DiRT 4, a cég illetékeseinek nyilatkozataiból az derül ki, hogy ezt az elnevezést egy nagyobb lélegzetvételű anyaghoz tartogatják a srácok.
Én azért a Dirt 1-el is jól szórakoztam, persze modolt/realisztikusabb irányítással.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.