A Payday-sorozat és a Brothers: A Tale of Two Sons mögött is álló Starbreeze Studios bejelentette, hogy saját VR-szemüveget gyárt, pontosabban gyártat majd: felvásárolta a francia InfinitEye csapatát, akik mostantól Starbreeze Paris néven futnak. A srácok kiegészítője a StarVR nevet kapta, és az E3-on már ki is lehet próbálni, méghozzá a házon belül, az Overkillnél készülő The Walking Dead-játékkal.
A StarVR elsődleges megkülönböztető jellemzője, hogy ez lesz a legszélesebb látómezőt kínáló VR-szemüveg, a 210 fokkal még a kaméleonok is elégedettek lehetnek. Az eszközbe 5,5 hüvelykes megjelenítők kerültek, ezek összesen 5120x1440 pixelen rajzolják ki a játékokat. A StarVR emellett természetesen képes arra, hogy pontosan belője a fejed helyzetét: bárhogy billented vagy mozgatod, az visszaköszön majd a játékokban is. További - de egyelőre nem részletezett - érdekesség, hogy a StarVR első videójában egy érzékelőkkel felszerelt shotgun is feltűnik, ami alapján feltételezhetjük, hogy a srácok valamilyen 3D-s irányítóban gondolkodnak.
Nem olyan hupákolás mint amit az Oculus meg Sony művel.
Lehet, hogy 2-3 980ti is kell, hogy meghajtsa, de a minőség mindig pénzbe kerül. Itt se búvárszemüveg-effektus, se akkora pixelek nem lesznek, hogy még a hézagot is látni köztük.
Építő jellegű hozzászólásnak szánom: legyetek kedvesek és felejtsétek már el a "kütyü"-zést, de végleg! Az ember haja égnek áll tőle, amatőr hatású, semmitmondó, ciki.
Olyan szép a magyar nyelv, annyi megfelelő szó és kifejezés áll(na) rendelkezésetekre. Használjátok ki.
Köszönöm.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.