A TIME magazin 100-as listájára választotta a Blizzard vezető tervezőjét, Rob Pardo nagymestert! Eme hatalmas megtiszteltetés nem sok játékfejlesztőt érhetett eddig.
Istenünk, mesterünk és prófétánk, Rob Pardo bekerült a TIME magazin 100-as listájába, a következő kritérium alapján: "men and women whose power, talent, or moral example is transforming the world." Vagyis azoknak az embereknek a listája, akiknek az erejük, tehetségük és morális példamutatások megváltoztatja a világot!
Aki esetleg nem tudná, Rob Pardo már hosszú évek óta a Blizzard játékok fő tervezője lead designerként. Mivel a Blizzard hitvallása mindig is a "játékélmény mindenekfelett" volt, így gyakorlatilag Rob tölti be a játékkészítés legfontosabb pozícióját a cégnél, s a Starcraft óta neki köszönhetjük a több milliós rajongótáborral rendelkező frenetikus játékokat.
Rob Pardo -t a több mint 6 millió játékosnak otthont adó World of Warcraft miatt válaszották be a listába. Pardo és a Blizzard design team nem sok újdonságot talált fel a World of Warcraft -al. Annyit tettek, hogy tökélyre fejlesztették a műfajt, és ami korábban senkinek sem sikerült, ők elérték azt, hogy egy ilyen játék is bárki által élvezhetővé vált. Ezzel tehát újra ékesen bizonyították a cég ars poeticájának fontosságát és eredményességét.
Rob Pardo természetesen nem csak a WoW -ért felelős: a zseniális Chris Metzen, Mike Morhaime és az azóta visszavonult istenség, Allen Adham oldalán ők alakították és dolgozták ki a legvégsőkig a Warcraft és a Starcraft világát, és az összes hozzájuk kapcsolódó játékot!
Aki esetleg nem tudná, Rob Pardo már hosszú évek óta a Blizzard játékok fő tervezője lead designerként. Mivel a Blizzard hitvallása mindig is a "játékélmény mindenekfelett" volt, így gyakorlatilag Rob tölti be a játékkészítés legfontosabb pozícióját a cégnél, s a Starcraft óta neki köszönhetjük a több milliós rajongótáborral rendelkező frenetikus játékokat.
Rob Pardo -t a több mint 6 millió játékosnak otthont adó World of Warcraft miatt válaszották be a listába. Pardo és a Blizzard design team nem sok újdonságot talált fel a World of Warcraft -al. Annyit tettek, hogy tökélyre fejlesztették a műfajt, és ami korábban senkinek sem sikerült, ők elérték azt, hogy egy ilyen játék is bárki által élvezhetővé vált. Ezzel tehát újra ékesen bizonyították a cég ars poeticájának fontosságát és eredményességét.
Rob Pardo természetesen nem csak a WoW -ért felelős: a zseniális Chris Metzen, Mike Morhaime és az azóta visszavonult istenség, Allen Adham oldalán ők alakították és dolgozták ki a legvégsőkig a Warcraft és a Starcraft világát, és az összes hozzájuk kapcsolódó játékot!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.