A játék sztorija ismerős lehet, ha már olvastad Nemere István regényét: egy száz éve elhagyott kupolavárosban járunk a Marson, ahol három ott rekedt űrkadét - Ariel, Don és Lars - a város titkait kutatja fel, miközben megpróbálnak valahogy túlélni és megmenekülni. Az belső nézetet használó játékban a döntéseinken nagyon sok múlik, nemrégiben interjút is készítettünk az Overon Station csapatával, ahol számos részletere derült fény.
Az Unreal Engine 4-et használó Kupolaváros pár héten belül elstartol a Steam Greenlight rendszerében, egyelőre a koncepcióknál érdemes keresni.
A videóban a trió vezetőjét, Larst követhetjük nyomon, ahogy a csapat műszaki zsenijének (Don) útmutatásai alapján tevékenykedik az űrhajón, illetve furcsa események után nyomoz az elhagyatott városban. A videóban hallható a magyar szinkron is - Larsnak Szvetlov Balázs, Donnak pedig Gacsal Ádám kölcsönözte a hangját.
És fura, hogy magyarul beszél benne mindenki, de az összes berendezés angolul van kalibrálva :D
A szinkron szerintem lehetne egy kicsit felnőttesebb, bár tudom kadétokról van szó, de mégiscsak űrhajóskadétok, azok meg valamilyen szinten már katonák. Nekem most nagyon gyerekmese szinkron érzete van egy picit, bár nyúlfarknyi amit hallhattunk a játék párbeszédeiből, de nekem valahogy így jön le. A könyvet (még) nem olvastam, de az előzetes alapján lesz itt para és kergetőzés, abba meg illik egy kicsit a komolyabb de laza hangvétel. Az egymásnak beszólogatás is egy picit löttyedtre sikeredett, pedig a szöveg jó. De mint írtam, nem olvastam a könyvet, nem tudom a történetet így azt sem hogy a kadétok hány évesek a történetben, de lehet ennyi hajlítás beleférne.
Ez persze csak egy vélemény, ettől engem, mint sci-fi rajongót, főleg hogy Nemere, megvettek kilóra. :D
Be is szerzem a könyveket, épp itt az ideje.. :))
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.