Kereken egy hét múlva jelenik meg a The Division, így teljes fordulatszámon pörög a marketinggépezet. Az új trailerben az NVIDIA GameWorks-funkciókban gyönyörködhetünk.
Ahogy az utóbbi évek összes fontosabb ubisoftos megjelenése, úgy a The Division is NVIDIA GameWorks-támogatással érkezik majd PC-re. Az NVIDIA két különleges effekttel bővítette ki a játékot, melyeket már más címekben is megismerhettünk. Az egyik az NVIDIA saját ambient occlusion módja, az HBAO+, ami a különféle tereptárgyak apróbb árnyékain finomít. A másik PCSS, melyet bekapcsolva az árnyékok lesznek realisztikusabbak. Az új videóban mindezt mozgás közben is megnézhetjük, íme:
A játék pedig nem véletlen nyert meg annyi embert maganak. Mert ez nem egy AC- Watch Dogs fele Ubisoft mocsok. Hanem egy nagyon igényes fantasztikus játék, legalábbis a beta alapján.
Amúgy néha tényleg nem olyan gáz a Gameworks.
Ezt a régi Nvidia kártyás "degradálást" is hallottam már, de ezt sem értem. Néztem olyan teszteket, amikben 4-5 éves Nv kártyákat teszteltek minden évből egy driverrel, és nemhogy nem csökkent a teljesítmény, hanem még nőtt is.
Nem lenne gond az nVidia álláspontjával sem, csak sokkal több tesztelést igényelne a dolog, ha már a lehető legtovább távol akarják tartani a DX12/Vulkan kódok használatától a hozzájuk közeli fejlesztőket. Bár megjegyzem, a The Division szerintem baromira jól sikerült optimalizáció tekintetében. Vagyis engem nagyon kellemesen meglepett, hogy ez is, meg a R6S is gond nélkül futott az AMD-s gépemen.
Engem kifejezetten 1 kiadó irritál, kb minden játéka lehúzás sport játékoknál betol minden évben 1 keretfrissítést amit elad teljes árú játékként. Nem megyek oda hangulatot kelteni egyik topikjába se, mert nem csinálok nekik reklámot.
Bár nekem simán futott R9 390-en fullosan
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.