Az ígéreteknek megfelelően a Naughty Dog útjára bocsájtotta az Uncharted 4: A Thief's End fejlesztői naplósorozatát. Az első epizódban a frencsájz felemelkedéséről lesz szó, kiderül, honnan indult Nate kalandja.
Így készült az Uncharted 4: A Thief's End címmel egy ötrészes fejlesztői naplósorozatot indított a Naughty Dog. Az első epizódban megismerkedhetünk a széria eredével, illetve az is kiderül, hogy a The Last of Us miként befolyásolta a negyedik rész designját.
A csapat keményen dolgozik azon, befejezzék a játékot, és még mindig vannak olyan részletek, amiket csak később osztanak meg velünk.
Az Uncharted 4: A Thief's End május 10-én jelenik meg, kizárólag PlayStation 4-en.
A vitában magában nem foglalok állást.
Hol van itt a másik véleményének tisztelete, kérem szépen? Én egyre inkább úgy érzem, hogy te csak egy vélemény tisztelete mellett vagy elkötelezve és az a sajátod.
Már, hogy a hasonlatodnál maradjunk, hála Istennek ismerek olyan 16 évest, aki nem csinál a gatyájába de meg tudja válogatni a szavait.
Nem téged sajnállak, hogy ez neked negyvenhez közel nem megy, hanem a közeledben élőket.
Azt, hogy mennyit adtak el belőle, pont leszarom, attól még messze nem jó játék. Lövöldének nagyon gyenge, a sztori, hááát, három nap alatt írok ilyen forgatókönyvet. Tele totális logikátlan dologgal (egy teljesen szétbombázott házban az üveg panorámaliftnek semmi baja, az bezzeg működik - Uncharted 2).
TPS-ként sekélyes, a műfaj legjobbjai (Gears, Vanquish, Splinter Cell) fényévekre vannak tőle.
Egyetlen pozitívum benne a látványvilága, bár mondom, ott is a túltolt, túl meleg nótis színek nem egyenlőek a textúra minőségével.
Persze megértem, hogy 16 éves korban ettől valakinek pollúciója lesz a naceszba, de így negyven felett az embernek már van kialakult értékrendje, összehasonlítási alapja, s bizony nem bólogató kutyát játszik azért, mert meglátja valahol a Naughty Dog feliratot.
Nomost viszont az Uncharted 4 az eddig látottak alapján egy teljesen más szint lesz, én már most is az államat keresgélem.
LoL. Kivéve az a ~30% réteg aki inkább az előző részekkel játszana. 2. részből már el sem adtak olyan sokat, X-COM2 jobban fogy, pedig az rétegjáték.
Ez a játék annyira béna, hogy amikor 2013-ban kijött a Tomb Raider, ami egy az egyben az Uncharted alapjaira építkezik, az egész PC-s társadalom egy emberként üvöltött fel az örömtől.
És itt vége is, mert nevezett Tomb Raideren kívül egyetlen kincsvadász TPS-shooter sincs, ami ne valami dedós csökevénynek nézne ki az Uncharted mellett.
Persze, ha neked alapból nem jönnek át a filmszerű átvezetőkkel tarkított, egzotikus helyszíneken játszódó TPS-shooterek, akkor nem fogod megtalálni a számításaidat az Unchartedben. Mindamellett ezzel a véleményeddel kisebbségben maradsz, mert ez a sorozat minden, csak nem középszerű.
És a végére hadd biggyesszek egy önigazoló mosolyt, (de előtte a második rész metacritic-es értékelését):
Uncharted 2: Among Thieves
96 % based on 105 critics
Positive: 105
Mixed: 0
Negative: 0
Az egyik youtube teszt alatt ezt írta valaki ehhez a játékhoz:
Is it me or am I the only one who is disappointed at this game
És a válaszok:
yes you are
You really are...
it's only you buddy
https://www.youtube.com/watch?v=vPp9_ye5Fhc
Persze, nem jöhet be minden mindenkinek.
:-)
"a játékban két dolgot lehet csinálni, lőni és csimpizni, és mind a kettő rémesen szar!!!! "
Hogy szar, az a te privát véleményed. Loni bizony kell benne, na de hogyan. Mondjál nekem még egy játékot, amiben ennyire sokszínu a harc:
https://www.youtube.com/watch?v=q8WKWZMrSBg
Auto aim hiánya? LOL :D
Darabos mozgás? Valoban egyedi karaktermozgása van az unchartednek, nem vitatom, melyik másik játékban ér hozzá az emberunk a falhoz, ha elsétál mellette. Olyat csinál az karakterunk, hogy a ha véletlenul egy szikla kerul az egyik lábunk alá, amikor állunk egyhelyben, akkor szabályosan ráteszi a lábát, ahogy vallságban tenné. Még a játék végén is láttam olyan mozdulatot, amiket addig nem.
Másik dolog az, hogy ez még mindig egy video játék, ahol tényleg gyakran ugrunk akkorákat, hogy valoságban osszetornénk magunkat, de ezt is be lehet tudni annak, hogy sokszor monumentális épuleteket, objektumokat kell megmásznunk. Be is baszna, ha olyan lassan, vagy olyan kicsiket ugrana, mint a valo életben. 2 orát kéne másznom egy falat. Egyébként felsorolok még 100 játékot neked, ahol nem torjuk magunkat ossze, még nagyobb ugrásoknál sem. Felesleges ilyen dologba belekotnod, de ha savanyú a szolo, azt megértem. Bárcsak minden 3. játék lenne technikailag ilyen szinten, mint az Uncharted sorozat.
A harcrendszer az valami elképesztő béna volt mindig a sorozatban, műanyag fegyverek, műanyag hangokkal, a mozgás darabos, típusellenségek, az autoaim hiánya, 20-at kell valakibe belelőni, hogy meghaljon, és még sorolhatnám.
A csimpiről ne is beszéljünk, Drake úszik a levegőben, mintha valami vatta lenne, gravitációt meghazuttolva, olyan távolságokat repül át, hogy az embere csak szánalommal nézi.
A történet inkonzisztenciájáról ne is beszéljünk, számos hatalmas plothole-van a játékban mindig, s mindez megspékelve a túltolt, Naughty-s színekke, és a rém idegesítő bugyuta, klisés humorral.
Nekem ez a sorozat egy játék a sok közül, semmiben nem érzem kiemelkedőnek.
Szépnek szép, na. Az igaz.
https://www.youtube.com/watch?v=y6VL7wImU0Y
Nem ez a túlzás...hanem a rengeteg gyógyszer meg tampon reklám. Én meg azokat nem nézem meg! Ez nagyon ott van. N. Dog? Szerintem Sony-nál kimagasló!!!!!! Aki ott dolgozik az büszke lehet, mert a világ tudja, hogy MESTER!
Meglehetne oldani valahogy,hogy az oldalon megjelenő ilyen videók felíratosak legyenek?
A játék megjelenését két héttel eltolták, mert a gyártósorok kapacitása nem tud lépést tartani az előrendelésekkel.
A marketingnek meg az a dolga, hogy pörögjön, nyilván kaptak elég pénzt rá, hogy tolják a játékot.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.