Két nap múlva végre boltokba kerül a Bethesda és az id Software gyökerekhez visszanyúló, de több ponton is modernizált Doomja. A főbb tudnivalókról a frissen megjelent videónaplóban mesélnek a készítők.
A legújabb Doom egyszerre vegyíti a klasszikus részek hangulatát és játékmenetét a mai modern shooterek sajátosságaival. A játék producere, Marty Stratton és kreatív igazgatója, Hugo Martin most egy vadonatúj fejlesztői naplóban elmesélik, hogyan is működhetnek tökéletes szimbiózisban ezek az elemek.
A Doom május 13-án landol PC-n, Xbox One-on és PS4-en.
Szerintem nagyon jól fog fogyni, az év egyik nagy címe.
De nyilván, kinek mi jön be. Bízok benne, hogy neked is át fog jönni az érzés, ha elérkezik az idő :)
#Népszerűtlen vélemény. Nekem a Doom 3 féle megközelítés sokkal jobban tetszett. Persze értem én hogy leginkább a hardcore játékos tábort célozták meg (aminek énis vallom magam, doom 1-2, duke nukem 3d és hasonlókkal nőttem fel) de akkor is, a doom 3 nekem anno mindent vitt. Nagy kár hogy nem azt az irányt folytatták.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.